Gå til innhold

Kutting i hjulbuen

Ranger emnet

AndersM

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kutte hjulbuen og sette på plastbreddere. Det jeg lurte på er om det er noe lurt da man må ta vekk plastedekkselet som går inne hjulbuen. Er det lurt eller ber man om rust da? Man må vel fjerne de hvis man skal ha brede felger på? Mange spm, men er ny i golf gamet..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke helt inn i breie 16" gamet, men spørs vel hvor store felger du skal ha? dim? uansett, så vil jeg tro at om du kapper bort skjermene dine og setter på plast skjermer så vil det bli litt lurvette? ang. rust om du kapper plasten, så veit jeg ikke, men virker naturlig iogmed at det vil samle seg opp masse drit på innsida, med mindre du limer det med Tec7 da ;) (remember with tec7 theres no way back =P )

Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på!

-83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet)

-84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak)

-83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja huff... tec7 er farlige geier...

er ikke noe problem og kutte i skjermene... men det vil jo bli en liten glippe mellom den og innerskjermen da...

plastsveis? fjern hele greia og puss på og smør i vei med tectyl eller noe anna rusthemmede middel?

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke noe stress å fjerne innerskjermen? Må man fjerne den for å ha brede felger?

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider