AndersM Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tenkte jeg skulle kutte hjulbuen og sette på plastbreddere. Det jeg lurte på er om det er noe lurt da man må ta vekk plastedekkselet som går inne hjulbuen. Er det lurt eller ber man om rust da? Man må vel fjerne de hvis man skal ha brede felger på? Mange spm, men er ny i golf gamet.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg er ikke helt inn i breie 16" gamet, men spørs vel hvor store felger du skal ha? dim? uansett, så vil jeg tro at om du kapper bort skjermene dine og setter på plast skjermer så vil det bli litt lurvette? ang. rust om du kapper plasten, så veit jeg ikke, men virker naturlig iogmed at det vil samle seg opp masse drit på innsida, med mindre du limer det med Tec7 da ;) (remember with tec7 theres no way back =P ) Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ja huff... tec7 er farlige geier... er ikke noe problem og kutte i skjermene... men det vil jo bli en liten glippe mellom den og innerskjermen da... plastsveis? fjern hele greia og puss på og smør i vei med tectyl eller noe anna rusthemmede middel? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Så det er ikke noe stress å fjerne innerskjermen? Må man fjerne den for å ha brede felger? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det sier seg selv at det vil skape problemer med den etter en hviss hjulbredde. men som housey sier, fjern hele dritten og smør på med tectyl. Smører du godt på så er det vel lite sannsynlig at rusta setter seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 innerskjermen er vell bare festa med noen skruer Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er 3 karroseriskruer, og klips i hjulbuen.. Om ikke det var 2 skruer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg har 4 elns:P hehe Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 har 5 jeg :) 5 stk 8mm karosseriskruer :) samt 1 klips :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg