VentoPower Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Får vel aldri den til å virke igjen, uten login koden. Men det er kanskje mulig å få tak i gjennom vw, ikke vet jeg Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Håper på det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hei, Det var gjævlig synd med det instrumentet. hadde mine tvil på forhånd.... Det er mangelen på CAN BUS som gjør dette umulig. Jeg burde ha prøvestartet bilen før vi la inn km standen.... da hadde jeg sett att t.telleren ikke var med. Som jeg prøve å fortelle deg i går/natt Niko så tar du med deg den koden vi skreiv opp og chassinummeret til møller så skal du få en 7 siffret kode og en dato da den ble laget og importørnummeret til den Møller shappa du stikker innom på, da skal du få tilgang til å rekode det gamle instrumentet og nøkklene. Så hvis du føler tysken din er god nok så kan du snakke med en/han på http://www.GTI-TDI.de og høre med han om han har noen fikse ideer om hvordan du enklest kan nullstille det R32 Instrumentet, Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Yep, jeg skal prøve å stikke innom Møller i løpet av dagen eller i morgen. God ide å høre med GTI-TDI.de... Det var en sant helvete å kjøre hjem med den :P pep faen meg hele veie. ølvarslern sutra no jævlig... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Et annet tips for å ta en kikk på instrumentet ditt er å dra til SpeedometerService i Oslo.... Både med tanke på det gamle OG det nye. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Takker =) Sendt dem en mail, ser ut som kanskje de kan resette R32 instr.bordet. Grr, erger meg over at det ikke passet. Akkurat kjørt bilden, faen så rått det ser ut... errr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg