Riisern Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 1989 modell Honda PXR selges til høtystbydende over 3500:- Mye nytt. Bra stand. Kan sees i Oslo sentrum. Ring 91600618, mail til erik.riis@posten.no eller post her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Hva skjedde med Moen? :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Brandtenborg Hva skjedde med Moen? :rolleyes: Kjøpt seg hus så han er usikker på om han får rå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Jøss... Har han invistert?? Ja, ja.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Fortsatt til salgs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 HEHE..........morro mann?? Kjøpte en Yamaha QT for 500 for noen år siden jeg så du må nok gå ned litt på prisen får å få solgt den det ja! lol Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by candyman HEHE..........morro mann?? Kjøpte en Yamaha QT for 500 for noen år siden jeg så du må nok gå ned litt på prisen får å få solgt den det ja! lol Rart jeg fikk solgt den for 4200:- da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by Riisern Rart jeg fikk solgt den for 4200:- da :rolleyes: :hvaskjera wtf? Hehe....... hva for slags idiot var det som ga så mye for den? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Spar på frekkhetene...:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Nå som jeg hadde kjøper på den og... Ja, ja... Ring meg fra jobben en dag da.. Mulig jeg har en kjerre til deg.. Skal sjekke ut litt mer ang. pris. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by Riisern Spar på frekkhetene...:mad: Greit beklager..... Hvem var det som kjøpte den? Og var ikke det en "litt" høy pris? Jeg kjøpte som sagt en QT for 500,- og den var eid av 2 personer og var helt strøken. Den hadde nesten bare stått i maange år. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by candyman Greit beklager..... Hvem var det som kjøpte den? Og var ikke det en "litt" høy pris? Jeg kjøpte som sagt en QT for 500,- og den var eid av 2 personer og var helt strøken. Den hadde nesten bare stått i maange år. Var en kollega. Synes ikke prisen er høy med tanke på at jeg har overhalt motoren, restaurert så og si hele sykkelen og at den er registert. Men det er jo min mening da. Han ble fornøyd og det samme ble jeg. Det er vell det viktigste?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by Riisern Var en kollega. Synes ikke prisen er høy med tanke på at jeg har overhalt motoren, restaurert så og si hele sykkelen og at den er registert. Men det er jo min mening da. Han ble fornøyd og det samme ble jeg. Det er vell det viktigste?;) Jaja det er vell det viktigste det, men jeg tror at du er mest fornøyd;) Jeg må bare si Gratulerer. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by candyman Jaja det er vell det viktigste det, men jeg tror at du er mest fornøyd;) Jeg må bare si Gratulerer. Takker og bukker for det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg