zckumling Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hjelp! Jeg har for mye bensin i eksosen :( ! Har følgende data: ------------------- RPM 0000 [1/min] CO 1,44 [%/vol] CO2 06,8 [%/vol] HC 1944 [ppm vol] O2 10,1 [% vol] co cor 2,62 [%/vol] LAMBDA 1,559 [-] TEMP --- [-C] ------------------- Jeg har prøvd å bytte pluggledninger, men jeg sliter også med at bilen går dårlig når den blir varm. Håper noen kan se ut i fra disse opplysningene hva som kan være galt! Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 defekt lambda? den funker jo ikke før bilen blir varm da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Vet ikke hvilken bil det er snakk om her, men det ser ut som om HC er høy. Lenge siden du bytta olje? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Oljen er nok ikke skiftet på en stund, men har nettop skiftet plugger og pluggledninger nå etter kontrollen. Hvor sjekker jeg om lambdaen fungerer ? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 skift olje/oljefilter og luftfilter og prøv igjenn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tipper du har hatt en del uforbrennt bensin som har kommet i oljen. Kjører kanskje mye småkjøring, eller bilen får for fet blanding. Foreslår et oljeskift med filterbytte, så blir det sikkert bra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Der var bilen Eu-godkjent :) Måtte justere fortenninga på bilen så ble den mye bedre, skiftet også olje + filter og renset luftfilteret.. Så nå finnes det enda en Scirocco på norske veier :) :disco Takk for tips:D Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg