thklinge Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Finn en feil: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Vanvittig senka bak? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Den er ganske lav på bildet ja, men er det en feil? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Det ovenfor Lista, bak døra der, ser ikke ut så det skal være der spørr du meg??? Eller så er det at du har ett lite brunt enderør på eksosen. Kunne vært Stort og blakt. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Null vindu? Oransje blinklyspære bak? Vinkelen på bakhjulet? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bilen er jekka opp foran i treversen Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 det er snø der? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg er spent,si si! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Det ovenfor Lista, bak døra der, ser ikke ut så det skal være der spørr du meg??? Det er et bertone-merke, og skal være der.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hehe, mange gode forslag, i rekkefølge: "Merket over lista" - ..er Bertone-logoen og skal absolutt være der ;) "Brun eksoshale" - Joa, jeg vet, men potta er SLITEN og skal byttes snart uansett. "Null vindu" - er fordi vinduet er åpent. "Oransj blinklyspære" - Pæra er hvit. "Vinkelen på bakhjulet" - Um, ingenting feil i hjulopphenget såvidt jeg vet så tror det skal være sånn. "Bilen er jekka i traversen" - Nope, men bilen står litt snodig i en bakke. "Snø" - Er dessverre normalt i Tromsø de første dagene i Mai... Over til saken: Feilen er at HJULET IKKE GÅR RUNDT! damndamn Trangt ja.. Jeg var "smart" og tenkte at bilen blir såpass mye stivere med senkefjærer at det kunne gå greit å kjøre på til jeg får tak i nye felger... Så greit ut i garasjen også, men straks jeg rulla ut og det ble høydeforskjell under hjulene så gikk det ikke så greit lenger... Ser betydelig bedre ut med senking... Og så var vi tilbake på stylter igjen... Om noen har tips om felger i 7,5x18 eller 7,5x19, med boltesirkel 5x110, innpress 42 eller høyere, og som ikke koster en formue, hyl ut! Og på siste bildet.. Ja, døra er ikke helt igjen, derfor er det også ei glippe på ruta :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Utrolig kjipt,men vi kunne ikke se at hjulene ikke gikk rundt,jeg var nærmest!:P Men utrolig synd fordet,dumt med extraarbeid. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg var nærmest med snø ;) men det var kjip bilen var jo lø med senkinga:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg