EvjeGatebil Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 EvjeGatebil er på utkikk etter en ny banner... Jeg som lager bannere har fått jernteppe... den banneren som ligger på sia nå er temmelig ny. http://www.evjegatebil.no Hadde vært fett om andre kunne z om di fikk lagd en skikkelig fet en. Eneste krav er at den må inneholde EVJEGATEBIL.NO og THE FUN NEVER STOPS .. og størrelsen må være på 900 x 122 Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 her er min.. si i fra viss det er noe jeg skal endre på Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 :driving Farger kan endres. Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 De varke helt det jeg tenkte på. tenkte litt mer avanserte Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Første logo jeg har laget kansje litt for... blått!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Prøvde litt.. Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Her har dere bannere jeg har brukt på siden... Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 begynner å ligne... men ikkno som treffer spikerhodet foreløpig... Den må lissom være bedre enn denne her...Syns nå minst to av de som er lagt ut er adskillig bedre enn den der, jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er ute etter noe skikkelig fænsy.. ikke sånn 123 færi arbeid...! Litt effekter å greier. Di er jo helt greie, di som er kommt, men ikke helt hva jeg er ute etter! Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hvorfor skal du ha den så "avansert"?? Less is More Forslaget til Nvmind er jo ypperlig! Kanskje gi en bedre forklaring på hva du er ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Må ha det litt tøft... Det må da være noen guruer som kan lage en skikkelig feit banner, jeg aner ikke hva jeg er ute etter, det er derfor jeg spørr her, må få inn litt kreativitet.. Har laga mange selv, og mista hele kreativiteten min!... Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Må ha det litt tøft... Det må da være noen guruer som kan lage en skikkelig feit banner, jeg aner ikke hva jeg er ute etter, det er derfor jeg spørr her, må få inn litt kreativitet.. Har laga mange selv, og mista hele kreativiteten min!... Tror ikke du skal forvente så aller mye her inne, ihvertfall ikke når det er snakk om gratis... Vet du hvor mye bannerproduksjon egentlig koster om du skal ha noen proffe til å gjøre det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 koster mye nok... vet du? for jeg har laga et par, uten å ta for mye.... Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thebusk Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Denne var veldig tøff..... men folk må få inn flere forslag.. må ha litt å velge mellom! Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg