ealoken Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hei gutta og jentene. jeg driver å ser etter en dekor \ rute dekal leverandør som kan lage Bilforumet.net dekaler for de av oss som vil ha. og da trenger jeg noen som kan lage en for front\bakrute og en liten en for side vinduer som er av den anonyme typen. Bare legg ut deres forslag her :) gjerne på en eller annen bil ( dog helst uten andre dekaler og alt for mye styling osv ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Font:Trebuchet MS Gjort litt fort og gæli, men du får da en indikasjon på hvordan det kunne blitt Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Får prøve jeg og da.. Ikke så vldig gjennomført men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Tor Olsen Design Her lages dekaler så det jomer etter... lager akkurat det dere vil ha!!! Er faktisk han som lager gensere og vinyl for Canal Motor Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ser bra ut gutta :) skal ikke ha noe stort og overdådig. skal se hva jeg får til på pris osv.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg