jeanette84 Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Selger deler fra en volvo 440 90 modell.. Noe du trenger? spør da vel.. kanskje jeg har det du trenger :D Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Jeg trenger en knapp til venstre setevarme :D ('92 460) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by RikkyRally Jeg trenger en knapp til venstre setevarme :D ('92 460) en knapp faktisk ;) Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by jeanette84 Selger deler fra en volvo 440 90 modell.. Noe du trenger? spør da vel.. kanskje jeg har det du trenger :D Ikke noe stas å kjøre Volvo lenger?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Brandtenborg Ikke noe stas å kjøre Volvo lenger?? Er god å kjøre den.. Men jeg gidder ikke koste på den 10 k for å få den igjennom eu godkjenninga.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by jeanette84 Er god å kjøre den.. Men jeg gidder ikke koste på den 10 k for å få den igjennom eu godkjenninga.. Å.. Det er kjipt.. Hva slags råskin skal du innvistere i nå da? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Brandtenborg Å.. Det er kjipt.. Hva slags råskin skal du innvistere i nå da? vet ikke helt.. er ikke helt bestemt.. vi får se hva jeg kommer over :D Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by daihard ...Skaff deg en Charade Turbo!:D Turbo diesel...... :rolleyes: :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by jeanette84 ...vi får se hva jeg kommer over :D Foretrekker at du ligger under, men du kan godt komme over meg.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by daihard ...Skaff deg en Charade Turbo!:D hehehe dessverre ikke min type bil.. oi sååå synd :rolleyes: Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by LupoB0Y Foretrekker at du ligger under, men du kan godt komme over meg.. ;) hvorfor ikke begge deler? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by jeanette84 hvorfor ikke begge deler? Fordi han holder ikke ut lenge nok til begge delene. Så det må bli en av dem! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Jonte Fordi han holder ikke ut lenge nok til begge delene. Så det må bli en av dem! :) Jeg holder meg ihvertfall på veien ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg