OleJohnny Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bare jeg som legger merke til skiltene på Forden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg ble stoppet av onkel blå par månder etter jeg fikk lappen, 7800 i bot, sivilpoliti. En god periode etter dette så jeg omtrent mer i bakspeilet enn på veien foran. Har blitt skutt på i laserkontroll en gang, i 40 sona mellom Ullevål stadion og Ullevål Sykehus. Så hvis Kebaben vår synes laserkontroller er vanligere enn golf'er så veit jeg ikke helt hvor du kjører? Jeg kjører 5 mil tur retur skolen hver dag og myye råning rundt om i Oslo og omegn. Men har bare kjørt gjennom en laserkontroll som jeg veit om. Derimot blitt stoppa i fire promillekontroller, synes igrunn det er ett greit forhold, kjører ofte litt over grensa men ALDRI med alkohol i blodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bare jeg som legger merke til skiltene på Forden?? Hehe døds bra 911 Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er ikke det der å gjemme seg så vet ikke jeg, mener å ha hørt at de ikke har lov til og med vilje skjule/gjemme seg jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er ikke det der å gjemme seg så vet ikke jeg, mener å ha hørt at de ikke har lov til og med vilje skjule/gjemme seg jeg. Kan ikke stemme.. Gjør jo ikke annet! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ikke for å ødelegge stemningen her, men ut i fra bildet ser dette ut som et strøk det ikke utgjør helt store skaden at de faktisk har kontroll...?:watchout Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 han purken ser jo ut som en unge da... hadde det ikke vært for den laseren så hadde jeg ikke sett at det var en purk Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hadde jeg bodd der hadde jeg anmeldt han for å bryte seg inn og oppholde seg på privat eiendom eller noe... (politimannen) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 For ikke lenge siden så, så jeg noe lignende. en snut som satt inne i ett buss skur.. å satt med laseren ut vindue. hadde seff tatt ut ruta da.. Var mange andre folk der også.. som skulle ta bussen.. så veldig vanskelig å se. Litt merkelig plasering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 er jeg virkelig den eneste som kjører forbi en fartskontroll så ofte? ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ikke for å ødelegge stemningen her, men ut i fra bildet ser dette ut som et strøk det ikke utgjør helt store skaden at de faktisk har kontroll...?:watchout den er jeg helt enig i . var jo et perfekt bilde for å vise hvorfor man ikke ska kjøre fort der også med de ungene som sykla på siden. Men jeg er enig i at det blir teit å gjemme seg uansett, de kan stå synelige. Hva blir det neste , begynne å kamuflere fotobokser ? har vel ikke mye skremmende effekt da lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Bare jeg som legger merke til skiltene på Forden?? Det var faktisk det første jeg også tengte på når jeg så bilde. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 For å sette det litt på spissen, om det hadde vært en som hadde kommet altfor fort og kjørt ned en av ungene, så kunne jo det vært avverget om politimannen hadde stått synlig. Har jo en viss skremmende effekt å stå synlig som passat kara nevner. Poenget er jo ikke å håve inn penger, men nettopp å unngå at folk kjører for fort, noe som kan forårsake ulykker. Ulykker skjer uansett fart, men konsekvensene av ulykken blir jo mindre dersom du holder mindre fart. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 det er jeg enig i! Når de gjemmer seg slik, så er det for å samle inn.. Det skal jo være forebyggende, så jeg synes de skal stå synlig ja. Det er litt mere prevantivt!:) Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ser ut som den bakerste kid`en holder på å tryne på sykkel. Det var egentlig det jeg så med det første :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg