Solefald Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har planer om å kjøpe meg en ny motor til min V40, (har hatt en tråd her tidligere), da min foreløpige plan er 163hk motoren. 2.0T fra en S\V40, men som Volvo Norge sa, så får eg ikkje bilen min godkjent som noke anna enn den er no (V40 1.8 Sport jubileumsmodell 2003). Så da er det vel samma kva motor som skal i. er det noken andre motorer som passer bra i? fra f.eks S60 etc? som ikkje er alt for dyre i innkjøp. grunnen til at eg ville ha 2.0T motoren er at den ikkje er så helvettes dyr å få registert hos biltilsynet, da er det vertfall noke som er riktig på papiret. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hei, har du regnet på hvor mye hk økningsavgift du får? har du kontaktet biltilsynet og søkt om ombygging? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg