Grev1 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Passer setene i golf 3 og vento(93) om hverandre? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ja. meiner å ha hørt at det passer!!m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 jepp, de gjør det, here interiøret er helt likt bortsett fra deksel over hattehylla og hattehylla (har bytta fra blått vento-interiør til svart golf interiør, så dette vet jeg;) ) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Nais!! Sitter og vurderer det samme selv.. Interiøret mitt er så utrolig kjedelig og stygt.. Beige vett, ikke særlig fint etter min smak! Så det blir nok utskifting etter hvert! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Nais!!Sitter og vurderer det samme selv.. Interiøret mitt er så utrolig kjedelig og stygt.. Beige vett, ikke særlig fint etter min smak! Så det blir nok utskifting etter hvert! Med litt modifisering går Golf 4 seter inn også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg