Leif_Håkonsen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har bestilt meg breddet hjulbuer til Vectra A. Blir ca 2,5 cm bredere på hver side, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe 25mm spacere sånn at felgene fyller ut hjulbuerne! Noen som hvet hvor de selger spacere til opel? Har ikke funnet noe på nett.. Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har du no bilder av hjulbuene?? Foran å? eller bare bak? Spacere selges alle steder dem har felger +++ biltema f.eks.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er bare bak ja..har bilde, men vet ikke hvordan jeg legger det inn? Er litt noob:) Vet de har på biltema ja, men de har ikke opptil 25mm. Har max 10mm trur jeg.. Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 da bruker du bare fler... sunt er det ikke uansett... hehe. hvor har du kjøpt bredding? *nyskjerrig* Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er meget skeptisk til bruk av spacere på front. Dei skal monterast pisse nøyaktigt for å ikkje gi vibrasjoner. Gå heller for breie felger med lavt innpress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 men nå har det vel heller aldri vært snakk om spacere forran? Høyere innpress forran lavt bak... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 E bare bak jeg skulle hatt spacere! Vet at det går an å få tak i spacere du fester med bolter igjennom spaceren å felgen på en måte..det vil jo ikke vibrere da! Det er helst slike jeg vil ha, ikke det kjipe greiene til biltema, virker en smule jalla ut!! Hjulbuene bestilte jeg ifra fra Tyskland ifra en side som heter Lenk.. Legger link lenger nede. Hører egentlig til Calibra da men med litt mixing å triksing så skal jeg få det til!:cool: hehe Her er linken: http://www.lenk-opel-tuning.de/ Ps. Var et rent helvete å få igjennom tollen, har ligget i Oslo for tolling nå i snart 2 uker.. å venter fremdeles!:deng Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg