Cordi Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 din bil sto ikke på listen, men kan jo hende den passer..http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=932 Nei den passer ikke... men :thanks Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Den stylinga gjorde seg bra på den bilen!!:DSer bra ut;) Ja jeg er veldig fornøyd med den :spin men nå lurer jeg bare på hvor jeg kan få kjøpet den!!!??? for jeg finner den ikke noen steder:well Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Satse på turbo eller kompressor sier du, men har du råa til og sette en turbo på motorn? Og har motorn krefter til det? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja jeg er veldig fornøyd med den :spin men nå lurer jeg bare på hvor jeg kan få kjøpet den!!!??? for jeg finner den ikke noen steder:well hva heter stylinga der da?? eventuelt er jo stylinga her ganske tøff da: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4170 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Satse på turbo eller kompressor sier du, men har du råa til og sette en turbo på motorn? Og har motorn krefter til det? Om jeg har råd??? det skal jo du bare drite i :assman Ja motoren tåler turbo... Jeg har hørt om flere som har turbo på Stratus... og jeg kjenner en som har turbo på en Neon med samme motor som jeg har heyyou Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hva heter stylinga der da?? eventuelt er jo stylinga her ganske tøff da: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4170 Jeg har ikke peiling på hva den heter :( men det skal jeg finne ut :thumb Den stylingen er den stygeste stylingen jeg har sett til Stratus:puke Og det er så mangen som har den... så den blir det ikke :well Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg har ikke peiling på hva den heter :( men det skal jeg finne ut :thumb Den stylingen er den stygeste stylingen jeg har sett til Stratus:puke Og det er så mangen som har den... så den blir det ikke :well er nok den som er lettest å få tak i for det er den eneste jeg har funnet hittil:S brukte litt tid på å se etter den stylingen du hadde bilde av istad, men uten hell..:( men stylingen i seg selv synes jeg var grei lissom, men skal ikke nekte for at den du har bilder av var mye fetere!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 er nok den som er lettest å få tak i for det er den eneste jeg har funnet hittil:S brukte litt tid på å se etter den stylingen du hadde bilde av istad, men uten hell..:( men stylingen i seg selv synes jeg var grei lissom, men skal ikke nekte for at den du har bilder av var mye fetere!;) Jeg finner den ikke jeg heller... Det var her jeg fant bildene av den... http://www.cardomain.com/ride/545402/1 Ja den stylingen du kom med er grei den men den passer ikke helt til bilen og så er det nesten bare den folk kjøper... og jeg vil ha noe nesten ingen andre har yummy Men du må si i fra om du finner den cheers :thanks Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Du må prøve og få skaffet deg noen andre baklykter en de orginale de er fæle i fargen. eller så synes jeg body kittet var fint. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Du må prøve og få skaffet deg noen andre baklykter en de orginale de er fæle i fargen. eller så synes jeg body kittet var fint. Ja jeg skal ha nye baklykter... Men det tar jeg etter styling :) Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Her er et bilde av felgene jeg tror jeg skal ha :popcorn Dotz Las Vegas Dark Det er samme felgene som TomasK har på sin Chrysler Sebring bare jeg skal ikke ha crom... Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Likte kittet du har tenkt til å kjøpe! :D Skikkelig gromt! ;) Felga kommer nok også til å bli bra! :) Hvordan baklykter skal du ha? Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus89 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Om jeg har råd??? det skal jo du bare drite i :assman Ja motoren tåler turbo... Jeg har hørt om flere som har turbo på Stratus... og jeg kjenner en som har turbo på en Neon med samme motor som jeg har heyyou en kompis av meg har stratus og han har vært rundt å hørt MANGE steder om hvor mye de skal ha for å sette inn turbo i bilen hans, og det billigste han fant var 70,000.. grunnen til at det er så dyrt er fordi de må klargjøre motoren så den skal tåle det så den ikke ryker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 en kompis av meg har stratus og han har vært rundt å hørt MANGE steder om hvor mye de skal ha for å sette inn turbo i bilen hans, og det billigste han fant var 70,000.. grunnen til at det er så dyrt er fordi de må klargjøre motoren så den skal tåle det så den ikke ryker Ja men jeg har aldrig tenkt og send bilen min inn til et bilverksted... Jeg skal gjøre det selv... da blir prisen på 8 til 10 tusen :cool: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hvis du lurer på hva kittet heter / hvor du får tak i det, hvorfor ikke bare spørre kisen da? :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg