Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Her er min Volvo 240 93-modell: Slik så den ut da jeg kjøpte den desember 2004 (dårlig bilde, men helt orginal hvertfall) Det første jeg gjorde da jeg fikk den var å bytte til hvite blinkers rund baut, senket den og byttet støtdempere for de var litt slitne... også kappet jeg av eksosen og satt på en annen ende.... Også fjernet jeg volvo emblemet i grillen også sparklet og lakkerte den: Også bestilte jeg nye Eiker felger.. for var rimelig lei stålfelg med Volvo kapsel... Her er bilde fra våren 2005 da jeg akkurat hadde fått på Eiker felgene: Inni bilen: Svarte dørhåndtak: Etter dette har jeg sotet rutene helt frem, og fått på snow caps. Kommer bilder senere. Jeg har også tatt litt rust på kanalene og hjulbuene bak. Dette har jeg ikke bilde av,men ble bra :) Ellers syns jeg jo selvfølgelig at jeg mangler turbo motor da...men det var denna økonomien da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kjempefin bil, bytt til svarte lister hvis du føler for det. Jeg synes det er penere. Kult med jenter som kjører volvo. Skal vi gifte oss?(nesten litt useriøs;)m'm) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kjempefin bil, bytt til svarte lister hvis du føler for det.Jeg synes det er penere. Kult med jenter som kjører volvo. Skal vi gifte oss?(nesten litt useriøs;)m'm) takk for det :) ja har tenkt tanken med svarte lister... men så syns jeg det egentlig er litt fint med krom lister på den grå fargen og.... men er litt usikker på hva jeg mener...hehe. alle "reagerer" så fælt på at jenter kjører 240.... er kanskje litt uvanlig men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 fin var den jo;) nei gift deg med meg a....... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 fin var den jo;) nei gift deg med meg a....... takk for det :) det var da fælt til gifte prat a gitt... vet jo ikke hvem dere er engang... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 takk for det :)ja har tenkt tanken med svarte lister... men så syns jeg det egentlig er litt fint med krom lister på den grå fargen og.... men er litt usikker på hva jeg mener...hehe. alle "reagerer" så fælt på at jenter kjører 240.... er kanskje litt uvanlig men... De fleste jenter jeg kjenner, sverger til "røde og søte" biler, og synes 240`n min er dritharry og bonete, og de av mine damebekjentskaper som faktisk har kjørt en volvo 240 synes de er tungkjørte.(?) Så jeg synes det er dritkult at jenter velger litt mer utrdasjonelle bilerm i stede for f. eks noe så kjedeli som en rød toyota corolla eller civic. Du skal føle deg beæret, det der var mitt første offentlige frieri, i edru tilstand vel å bemerke.(jeg prater en good del mye "skit")m'm Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
callen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg syns du skal beholde de fem eikene også bytte alt utenfor det til en 3stjerna emblem-merka bil :P hehe men den var pen da christine! men jeg har enda ikke sett den! den har jo CE i skiltet, men det er modellen som skal være CE da vøttøøø :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 De fleste jenter jeg kjenner, sverger til "røde og søte" biler, og synes 240`n min er dritharry og bonete, og de av mine damebekjentskaper som faktisk har kjørt en volvo 240 synes de er tungkjørte.(?)Så jeg synes det er dritkult at jenter velger litt mer utrdasjonelle bilerm i stede for f. eks noe så kjedeli som en rød toyota corolla eller civic. Du skal føle deg beæret, det der var mitt første offentlige frieri, i edru tilstand vel å bemerke.(jeg prater en good del mye "skit")m'm de er jo ikke tungkjørte... god bil og kjøre syns jeg. Hadde en Mazda 626 som første bil og har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte 240 :) skikkelig glad i den Det var ditt første frieri offentlig ja... føler meg veldig beæret du... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg syns du skal beholde de fem eikene også bytte alt utenfor det til en 3stjerna emblem-merka bil :P hehe men den var pen da christine! men jeg har enda ikke sett den! den har jo CE i skiltet, men det er modellen som skal være CE da vøttøøø :P også kommer du med detta merce pratet ditt da.. det kan du ta et annet sted.. hehe. men takk Calle det var hyggelig sagt :) får prøve å komme med nedover til Sandefjord til sommeren så du får sett den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hei christine! jeg synest volvoen din var fin :-) skal du få tak i emblem til grillen din igjen? søkk er ikke så fint :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehey! Fin bil jo! Strøken! Vær flink med bilder, og del gjerne videre planer med oss =) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hei christine!jeg synest volvoen din var fin :-) skal du få tak i emblem til grillen din igjen? søkk er ikke så fint :S hei! takk for det... nei jeg skal ikke ha emblem på igjen, og søket er borte for jeg har sparklet der :) og lakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 fin toførr Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hei! takk for det... nei jeg skal ikke ha emblem på igjen, og søket er borte for jeg har sparklet der :) og lakkert. hmm, er du singel? <3 <3 ot: blir spennende å følge tråden :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehey! Fin bil jo! Strøken! Vær flink med bilder, og del gjerne videre planer med oss =) hei ibanez! takk for det :) ja skal ta noen flere bilder med sotede ruter og snow caps. jeg vet ikke om jeg har flere planer med den egentlig, bortsett fra å lage en bassport fra basskassa og opp i hatte hylla... også er jo selvfølgelig turbo motor et sterkt ønske :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg