|Massern| Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Tja, med riktig innpress så kan det sikkert se ganske så bra ut med 175/50/15, men personlig om jeg skulle kjøpt nye felger ville jeg gått for noen som var litt breiere. Også er det heller ikke sånn at RH Cup er de mest sjeldne felgene å oppdrive, men billig er det jo. Hva slags innpress er det på felgene? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 kjøpte cupfelger idag. 7,5x16" et 25 fra eiker motorshop i hokksund. link under fornøyd med de jeg :D link Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Er jo helt greie felger, bare litt synd at så mange har dem. Men gratulerer:) Får kjøpe deg 175/50/15 eller eventuelt 185/45/15 så blir det bra;) Og kanskje space ut 5-10mm. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hehe, ja i utgangspunktet hadde jeg ikke midler til å kjøpe noe mer enn "average" denne gangen heller :) tror han karen sku smelle på dekk i samma slengen, 215/40-16 hvis jeg ikke husker helt feil. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Oi, da blir det ikke mye til strekk:shake Får høre om han eventuelt slenge på 205 eller 195. Så nå at jeg leste feil i stad. Var 16"ere ja:op Edit: Får jo også 185/50/16 om du liker strekk:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hva er vits med strekk egentli ? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 For at det er pent? Ja, det tror jeg var det riktige svaret. Edit: Pluss at det blir mindre subbing jo smalere dekk du har. Så der har du en fordel også, om du ikke deler samme smak som meg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hva er vits med strekk egentli ? :P Får jo senket bilen mere ved å kjøre strekk på brei felg. Er vel noe der i gården, enten så liker man det eller så liker man det ikke. :magic Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Trodde du hadde kjøpt deg RH Ad Cup jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Sjekk her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129728 Rh Cup 8x15 med spacere og bolter, men ikke dekk, til 3500,- Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jeg og joachim diskuterte de der henrik, men jeg var litt usikker på den rettejobben.. har hørt at det ikke er så veldig billig.. ble uansett dezent cup felga som nevnt over her, 7,5x16 et 25. bilde kommer straks edit; bilder av bilen sånn den står idag. med litt senking kan det bli fint :) senking er forhåpentligvivs en realitet etter neste lønning:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jeg og joachim diskuterte de der henrik, men jeg var litt usikker på den rettejobben.. har hørt at det ikke er så veldig billig.. ble uansett dezent cup felga som nevnt over her, 7,5x16 et 25. bilde kommer straks Ok, skjønner. Kjapp deg med bilder da Vegard m'm venter spennt. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Er mulig jeg har misset noe her, men DH 42xxx registrering? Trodde DH gikk senere enn 91, iallfall 42xxx? Eller er jeg helt på villspor? Meget pene felger, forresten, tror de kommer til å kle bilen pent! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hehe, akkurat skiltgreiene aner jeg ingenting om eirik :) felgene er vist på bilen på bildet over der ja, ble veldig fornøyd jeg :) litt senking nå så :thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Bump Klarglass lykter til salgs, rimelig penge:biker Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg