vw-vegard Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Endelig blei det bilkjøp! Første bilen ble en VW Golf 2 1,8cl 90hk, kjøpt av en hyggelig kar i Fredrikstad. Bilen har 180.000km på telleren. Fikk den med servo og soltak, så dette blir nok bra :) Planene for bilen er langsiktige med tanke på økonomien (selv om noe er billigere enn annet): - beholde clean stil med gamle fangere, polere listene (sannsynligvis) - nye baklykter - Grill med kromlist - breie felger - senking Videre etter det gjenstår å se :) Dette er bare noen av bildene selgeren har, fordi den ennå ikke står på gården. Den blir henta på fredag denna uka, og da blir det nok noen nye bilder på gårdsplassen hjemme :) edit; no mer komplisert å bytte eksosen helt fra motoren og bak , enn å bare putte på cat-back ? er det mere jobb som går inn i å bytte hele greia? bakre del av anlegget var nemlig bytta ganske så nylig, men den første delen tror jeg ikke har vært bytta.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Dette blit bra Vegard.. :D Plutselig fikk jeg 2 golfer å skru på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Dette blit bra Vegard.. :D Plutselig fikk jeg 2 golfer å skru på ;) word up! :P legger ut et bilde av golfen slik den kan se ut bare jeg får på noen felger og senking. kan bli bra =) (jada moddinga er dårlig, men det er bare for å gi et visst inntrykk :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 bare så synd at de felga ikke var så veldig pene :P Må ha mer gummi, ellers ser det fake ut.. Jeg klarer ikke forestille meg resultatet på den der.. :) Hva tenker du om 90 fangere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 nevnt over der (la det inn med edit..). blir nok det snart =) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Pen bil, dette blir spennende å se på..;) Å bytte hele anlegget, altså fra grenrøret og bakover er en lek, spør bare Joachim, han vet d! :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ja, det er dritmorsomt..! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 alright, lover bra :) tror dere bilen vil trenge å lakkere 90 fangerne eller klarer den seg uten? jeg personlig (og ja, med et snev økonomisk tankegang) mener den klarer seg fint med 90 fangerne ulakkert om jeg setter det på :p Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 90 fangere er til for å lakkeres, men ulakkerte er greit i en midlertidig periode ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Mine er da ikke lakkert! Men så har jeg jo svart bil også da, så man ser det ikke så godt at det gjør no. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hehe det kan jo ha noe med saken å gjøre massern ;) uansett, jeg får se an prisen når du evt lakker dine joachim.. sjekke hvor mye det koster osv. kan jo hende jeg lakker de en vakker gang :) hva var prisen for de igjen ? edit; endra det originale bildet i originalposten nå, der jeg skulle vise hvordan den kan se ut. de felga kan vel diskuteres prismessig kanskje men :P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 så pen ut.. blir det 90 fangere så lakk..koster jo ikke mer enn 100-200kr (kommer ann på om du får rabatter) for en sprayboks med lakk. har lakket noen 90 fangere med boks og det blir ganske bra selvom de fleste sikkert er skeptiske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Gratulerer med ny bil :) golf er jo tingen :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Vi kan jo se om det blir billigere om vi lakkerer samtidig :D Men anbefaler deg å kjøre uten lyktelist om du skal ha den stilen som den blå er i.. Passer ikke der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 spørs vel om ikke utseendet blir en del annerledes ettersom jeg ikke først og fremst tenkte på svarte felger. det var bare en photoshop-modding for å se om det kunne være litt potensiale og det er det jo :) men ser flere nevner det med lakkeringa av fangerne.. mye koster fangerne btw, og hvor får man lakkboksen? er det noe torshov bilrekvisita eller BilXtra har for eksempel? bare oppgir lakk-koden og får en boks med den? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg