Are88 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hei,jeg lurer på om det er noen som har noen info om Audi 80 cs quattro med v6`r og rundt 175Hk i. Har noen spørsmål angående denne bilen ettersom det ikke er så mange av dem etter hva jeg har forstått. 1.er dette en sjelden bil eller er det blitt produsert et stort antall av dem? 2.fikk med meg at det var skinnseter i bilen og cruisecontrol + mer,og lurte på om det er slags sportsmodel av 80 quattro. 3. lurte også på om det det er noen som har noen slags erfaring med denne bilen og ossen kjøreegenskaper den har og om motoren trenger mye vedlikehold. Mvh Are88 Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er det Audi 80 2.8 quattro med V6 og 174hk du mener? Kan ikke huske at en europeisk Audi 80 har hatt CS-betegnelsen på maaange år. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er det Audi 80 2.8 quattro med V6 og 174hk du mener? Kan ikke huske at en europeisk Audi 80 har hatt CS-betegnelsen på maaange år. er vel sikkert det, selger som oppga "CS". Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 denne du mener: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1083057&username= pen bil, annen look en europeisk ja. Tenkte kanskje skulle ringe på den selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 denne du mener: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1083057&username= pen bil, annen look en europeisk ja. Tenkte kanskje skulle ringe på den selv. En amerikansk bil! Kuult med klima, soltak og skinn! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 denne du mener: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1083057&username= pen bil, annen look en europeisk ja. Tenkte kanskje skulle ringe på den selv. Jeg vil ikke anbefale å ringe på den. Alt du kan se og teste selv er helt strøkent, men har en Stor liste med ting som ikke fungerer eller lekker. Alt fra lekkasje i motr/girkasse til rust og gåene bremseslanger. Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg vil ikke anbefale å ringe på den. Alt du kan se og teste selv er helt strøkent, men har en Stor liste med ting som ikke fungerer eller lekker. Alt fra lekkasje i motr/girkasse til rust og gåene bremseslanger. jo fler feil, jo bedre. Får man det billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg