Forzaa Performance Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Noen som vet dele nr på org 2 cm volvo 240 spacer sats? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 http://www.pedersens-racing.no/bil/ Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hei, her står alt du trenger å vite: http://www.volvo-power.net/forum/viewtopic.php?t=322 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har et sett med 20mm volvo spacers om noen trenger. med bolter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 har et sett med 20mm volvo spacers om noen trenger. med bolter Jeg lurte på de en gang...men du har tydeligvis alzheimers. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 stemmer,sender deg en pm en av dagene eg! Jeg lurte på de en gang...men du har tydeligvis alzheimers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg lurte på de en gang...men du har tydeligvis alzheimers. Har Alzheimeren hans gitt seg, eller er du fortsatt på utkikk etter spacer sats? Jeg har et sett liggende, nytt i eske. Dersom det er av interesse. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har Alzheimeren hans gitt seg, eller er du fortsatt på utkikk etter spacer sats? Jeg har et sett liggende, nytt i eske. Dersom det er av interesse. Glenn Nei glenn,denne karen har alz som mellomnavn tror jeg... Så jeg er fortsatt på utkikk ja.. Pris? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Nei glenn,denne karen har alz som mellomnavn tror jeg...Så jeg er fortsatt på utkikk ja.. Pris? hehe, som når jeg skulle kjøpe av mtic :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hehe :op Nei glenn,denne karen har alz som mellomnavn tror jeg...Så jeg er fortsatt på utkikk ja.. Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg