VR6power Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hei , skal skifte dysene på min vr6 no, og lurer på KA skal eg kjøpe?? samme orginaldyser, eller har det mere for seg at eg kjøper andre kanskje større dyser...anybody can help me here?? evt. kor eg finne link til slike dyser så eg får sjekka priser og alternativer;) tusen takk for hjelp, har søkt litt men finner ingenting spes. Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg har dyser fra bmw m3 e36 til salgs. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 menne, hvordan funker dette med dyser da (kan ikke dette helt), motoren min er heeeelt orginal, 2,8liter 174 hk...vil slike dyser fra m3 passe , bare å skru rett inn og vips..?? og vil eg få noe utbytte i HK av dette eller ?? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Orginaldysene leverer mer enn nok til en ellers orginal motor. Er ikke der flaskehalsen ligger for å si det sånn. Kjøp orginale, eller tilsvarene dyser, så vet du at bilen går rent og skikkelig etterpå også... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 setter du ikke inn samme dyser, vil du få mindre effekt til du har mappet om motoren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hva er feil med de dysene du har?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ok, takk for oppklarande svar. feil med dysene? hmm nei veit ikkje om der er nokke galt, bare det at bilen napper litt på lavt turtall, dvs rykker...lmm er skifta, lambda sjekka, skifta plugga og pluggledninga , så skjønne ikke heilt ka som kan vere galt, tenkte kanskje det kunne vere en dyse eller 2 som er kokko. nokken som veit!?!? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 kjør en dyserens du. har du riktig lambda??? så er det jo litt rart om den fusker da. hva med fordeler?????? Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 dyserens? hmm forklar, korleis går eg frem da? hehe...aldri vert borti akkurat slike ting så da spør eg før eg putta dysene i vaskemaskina :P ehm virka som lamda sonda under e litt løs...den har vert skrudd ut en gang før for å sjekke om den kanskje var defekt, men da blei heile greia skrudd ut (med påfølgende frieksos lys) hehe, men skal ta å sjekke om eg får stramma den mutteren litt å få den heilt fast...kan dette ha nokke å gjøre med rykkinga da ?? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 vet ikke helt hvor d kjøpes men du må høre med noen som selger slike ting. qmi kansje. du har det på tanken oxo renser det dysene når den bruker bensin mellom dysene. verdt å prøve da Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ok, takk for oppklarande svar. feil med dysene? hmm nei veit ikkje om der er nokke galt, bare det at bilen napper litt på lavt turtall, dvs rykker...lmm er skifta, lambda sjekka, skifta plugga og pluggledninga , så skjønne ikke heilt ka som kan vere galt, tenkte kanskje det kunne vere en dyse eller 2 som er kokko. nokken som veit!?!? Hvilken VR6 har du? med eller uten fordeler? Høres for meg ut som hallgiveren er i ferd med å ryke Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg