im the bandit Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hei! jeg lurer på om dette er noe bra? det dyreste settet som er der! http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=542&iItemId=98989 takk for svar!:) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariu$ Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 er vel akkurat som alle andre du får kjøpt på netthandelen,bilextra,mekonomen osv Siter Den som arbeider masse gjør masse feil , den som arbeider lite gjør lite feil , den som bare sløver gjør ingen feil , den som ikke gjør feil blir forfremmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Et lite tips: Husk å kjøpe kabler som er tinnede. Belagt med tinn. Da unngår du at kopperet oksiderer. Oksidering fører til økt motstand og kabelen blir hard og stiv. Økt motstand fører til varmere kabel som igjen kan gjøre slik at isolasjonen på kabelen smelter. Ligger det andre kabler i nærheten av dette punktet kan disse kortslutte og resultatet av alt dette er bilbrann. Om forsikringen dekker dette dersom de finner brannårsaken, er noe uvisst. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ja og disse kablene har tinn eller??? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ja og disse kablene har tinn eller??? Det er få som selger tinnede kabler. Jeg har ikke lov å reklamere men det er sikkert andre her på forumet som har erfaring med tinnede kabler og hvor disse kan kjøpes. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 oki.. hehe! men altså de kan brukes disse kblene eller??? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det er få som selger tinnede kabler. Jeg har ikke lov å reklamere men det er sikkert andre her på forumet som har erfaring med tinnede kabler og hvor disse kan kjøpes. Mvh Pål Tull... Stinger er det mange som selger ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 til og med på torshov får du tak i tinnede kabler. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 til og med på torshov får du tak i tinnede kabler. Ikke her i drammen hvertfall... Er bare drit det dem selger her. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ma! men er det lurt å kjøpe disse kablene? eller er det helt bortkasta penger?! jeg skal ha en 1500w forsterker som skal dra 2*12 på 500w hver! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Legg uansett tjukke nokk strømkabler med en gang. 4Guage er vel det vanligste men hvis du har heftig forsterker mener jeg at du kanskje skal dra til med litt tjukkere kanskje 2Guage eller Type statens strømnett størrelsen 0Guage! Erk, er vell mange her som har mer peiling enn meg, du får holde liv itråden så får du sikkert ristet noen av de ned fra et tre Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 50mm2 min som jeg kjøpte på torshov var da tinna.. MEGET bøyelig og bra den.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 50mm2 min som jeg kjøpte på torshov var da tinna.. MEGET bøyelig og bra den.. Hmm... Var det den kabelen som har en lys isolasjon? Isåfall er den ikke tinnet men ser bare sånn ut :) Etter et par dager blir den helt sort nærmest i endene av korrosjon. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Sjekk http://www.morel.no Der selges Evus kabler. som er tinnede :) Har selv liggendes over 50 Meter med forskjeligge typer høyttalerkabler og strømmkabler derfra. Kjempe bra kvalitet! :thumb Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Et lite tips: Husk å kjøpe kabler som er tinnede. Belagt med tinn. Da unngår du at kopperet oksiderer. Det er vel en bil det er snakk om, ikke en båt som går i saltvann.... Ville ikke tatt det så veldig høytidlig om kabelen er fortinnet eller ei. Legg heller på noen cm med krympestrømpe over kabelskoene, så er du godt nok beskyttet til bruk i bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg