Guffen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hva faen har en ølkasse på streetmeet å gjøre? Fordi jeg drakk av den kanskje... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 har en film på 5-6 minutter som jeg har redigert.. trenger server plass for å legge den ut Har masse serverplass jeg.. Mail den til meg.. andtho(a)teamsideways.com Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Fordi jeg drakk av den kanskje... Du hadde så grådi liten plass i begasjerommet at du måtte ha den på taket? ahahahhaha Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Du hadde så grådi liten plass i begasjerommet at du måtte ha den på taket? ahahahhaha Han skal ha for å kjøre stilen helt ut. Ellers røyk det vel mere av motoren enn av dekka. Godt noen liker bildene ihvertfall. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 filmen er på ca 90mb får plass til så mye på mail a? Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Du hadde så grådi liten plass i begasjerommet at du måtte ha den på taket? ahahahhaha Det er kaldere på taket Hvis jeg ser noe jeg ikke liker, så ser jeg heller på det jeg liker. Og det var nok utvalg der.... Noen skal bare syte om ALT!!! Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 syns den 245'n var TØFF jeg :D hehe! Kjekkaz (ah, så mye rare tegn :S) Photobucket.com <-- kan laste opp filmer inntil 100mb per film.. http://www.rapidshare.com http://www.photobucket.com http://www.filefront.com Flere også, men.. det der holder vel :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tahoe86 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Skjønner ikke helt hva som er problemet her.. Så lenge sjåføren ikke drikker er det vell ikke noe problem.. Siter Knut Større jo bedre.. :-} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Skjønner ikke helt hva som er problemet her.. Så lenge sjåføren ikke drikker er det vell ikke noe problem.. Problemet var at enkelte som alltids møter opp klinkende drita på biltreff og tror de er så utrolig tøffe. var spesielt 2stk der som jeg la merke til som virkelig bare skulle blitt hjemme. dreiv å vimsa rundt og tigget røyk og plaget folk. Makan. Prøvde blant annet å sjekke opp ei jente i en Sølv BMW 3serie. Ikke klarte de å sette fra seg Jägermeister flasken unna biler heller, satt den bare rett ned midt på P-plassen og trodde det var helt greit.:respect Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det er kaldere på taket Hvis jeg ser noe jeg ikke liker, så ser jeg heller på det jeg liker. Og det var nok utvalg der.... Noen skal bare syte om ALT!!! Ja, det begynner å minne om sutre-forumet når man leser om sånt... Å kjøre egen stil burde folk heller respekter enn å slenge dritt om :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 filmen er på ca 90mb får plass til så mye på mail a? Hvis 6-7 minutter er hele 90 MB ville jeg vurdert å resize den litt.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Problemet var at enkelte som alltids møter opp klinkende drita på biltreff og tror de er så utrolig tøffe. var spesielt 2stk der som jeg la merke til som virkelig bare skulle blitt hjemme. dreiv å vimsa rundt og tigget røyk og plaget folk. Makan. Prøvde blant annet å sjekke opp ei jente i en Sølv BMW 3serie. Ikke klarte de å sette fra seg Jägermeister flasken unna biler heller, satt den bare rett ned midt på P-plassen og trodde det var helt greit.:respect de folka har jeg ikke sett ;) var med på kolonna fra sørlandet mot motorfestivalen de Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Den jegerflaska har vel Azzido et bilde av ;) Men biltreff og øl er ikke min greie, sorry. Men som noen sier. Når folk blir så drita at de blir en plage for andre så blir det en plage for enkelte. Men alt i alt, en meget bra kveld. MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg synes ikke bil og alkohol hører sammen i det hele tatt. Vet om mange kammerater som ikke kan dra på treff/streetmeet eller hva det nå er dere kaller det, uten å drikke seg pære full først. Og ja, de skal på volvotreffet på Leangen 20. mai, har allerede lagt store planer for det treffet.:jail Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tahoe86 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Så Skal vi vell ikke skjere alle over en kam heller. Det er ikke alle som drikker seg sanseløs drita, men det går faktisk ann å kose seg med øl også.. Er helt enig i at alkohol ikke hører sammen med Sjåføren.. Siter Knut Større jo bedre.. :-} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg