Tee-Zee Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Her er noen av bildene jeg tok, bare actionbilder her, riktignok. Klarte å slette alle bildene jeg tok av bilene først. :( Her ihvertfall: Også kom dem... De som har bilder; kom med dem! Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Er det den Hiace'n med V8? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ja det er den! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 http://teamsideways.com/galleri2/v/events06/streetmeet29_04_06/ Ligger noen bilder der ifra i kveld, noe på varemessa og noe ifra hellerud.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Bra med liv på varemessa ja... hvor stakk folket etter at politiet begynte å jage de? stakk sjøl sørover rett før det..... men skikkelig kult da vi kjørte "kolonne" fra den første parkeringsplassen der politiet stod... hehe maange biler der=) Litt kjipt at folk ikke heller samla seg på hellerud, selv om det er mindre.. hadde selv ikke hørt om det før jeg leste denna tråden:p Men artig at det kom så mange:) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Dem dro til Metro senter... samma hvert år;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hehe skjønner ikke hvorfor noen tok bilde av haudin aka vinterbilen min: Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hadde ike med kamera, men den audien din var fet. Føste gang jeg harsett en slik med rust :P Så du tok piruetter også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hehe skjønner ikke hvorfor noen tok bilde av haudin aka vinterbilen min: Var et forsøk på et oversiktsbilde.. hehe..:thumb Hvis du ser igjennom bildene så har jeg ikke bare tatt bilder av de "råe" bilene, prøver å få med litt av alt.. Er jo mye forskjellig på streetmeet.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Haha:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Noen som har bilder ifra Metro? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 var ikke på metro, men her er flere bilder fra norges varemesse Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Bra bilde Knotten...hehe Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Her er mitt bidrag fra Motofestivalen, streetmeetet osv http://gallery.azzido.no/Motorfestivalen-og-streetmeet-p%E5-Norges-Varemesse-290406 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 og en film fra kveldens høydepunkt... Hiace med V8 ;) http://www.azzido.no/downloads/Filmer/hiace%20v8.AVI Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg