Gå til innhold

Evolve:Volvo 240 -83 - 2,3 Turbo

Ranger emnet

Evolve

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag fikk jeg ledningsnett, fordeler og dynamofeste av maxis. Har så smått begynt med ledningsnettet, er utrolig mange kabler men det blir vel ei ordning til slutt får vi tru:) Har også montert sammen grenrør, turbo og DP og prøvemontert dette på motoren..

styreboksene (gullboks:D)

Bokser.jpg

DP, sitter noe tett mot blokka synes jeg, så må nok kanskje modifisere litt..

TurboDP.jpg

Turbo

Turbooooo.jpg

og til slutt et bilde på vingen som er under oppussing

GruppeA.jpg

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Hvor mye er en 19T god for omtrent, 300hk?

Går vel å tyne ut 300hk med 16t også,så noen hk til rekker vel 19t til.

visse svensker som kjører saab hevder vel å ha plukka ut 370hk eller hva det nå var med 19t,men tror de hestene er litt vel svenske om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hvor mye er det i bilen din nå a? Et spm: vis det er litt vått på asfalten, så kjører du i 50-60km/t får du den til å slippe da? sikkert et dumt spørsmål!

Uvisst, men kanskje rundt 160-170

Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt bredbåndslambdamåleren din?

http://www.klracing.se

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

du passerer nok 250 gamp vil jeg tro..om ikke så er det på kushåret unna!! kommer til å bli fornøyd lenge med den effekten du havner på med de delene..knuser lett M kasser;) ser bra ut det her! lykke til!!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

940-grenrøret er solgt..

Ellers så skjer det skjer lite her om dagen, i og med at jeg er i militæret og ikke har mulighet til å reise hjem i helgene for å skru. Derfor er bilen satt bort til en som kan det, så han skal sette den sammen mens jeg er her! Har handla ei MSD bensinpumpe som er god for 300gamp. Ellers så er motoren montert med kam, ny registerreim og diverse nye pakninger. Ble en A - kam, men den får holde. Skal oppdatere så fort det skjer noe.

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Er nå hjemme en snartur på perm, og har fått bilen inn under hus hvos den skal få hvile til utpå våren. Planen er at bilen skal være på veien igjen når våren kommer.. Så til den tid blir det å handle bensinrør, bensinfilter, chip x 2 og litt diverse målere. Hmm, lure på hva dimmepengene skal gå til? :D

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider