Kimh Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Halloen, Lurer på om det er mulig å fjerne høge bremselys på bakruta på vectra 97'? (Ser det er svart kant rundt heile vinduet og rundt bremselyset...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Halloen, Lurer på om det er mulig å fjerne høge bremselys på bakruta på vectra 97'? (Ser det er svart kant rundt heile vinduet og rundt bremselyset...) Må du fjerne det da? Tror ikke det er så lett siden det er sota rundt. Hvis du ikke vil ha det så er det bare å koble det av, så lyser det ikke :P Det er en start ihvertfall :P Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Sikkert mulig ved å skifte bakrute... Må ikkje ta det av, men dersom eg skal ha høgt bremselys på spoiler er det unødvendig med det som er på bakruta. (Sjølv om det er kobla frå) Høgt bremselys er tatt av på 99' sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 min er en 97 modell, den har lavt bremselys :P Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Høge bremselys, då meine eg dei som er i bakvinduet (altså høgre enn lyktene som er på kver side av bak-enden av bilen...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sthol Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det er enkelt å fjerne selve bremselyset og plastboksen rundt, men den svarte "rammen/sotingen" på vinduet blir du nok ikke kvitt vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Det er enkelt å fjerne selve bremselyset og plastboksen rundt, men den svarte "rammen/sotingen" på vinduet blir du nok ikke kvitt vil jeg tro. Er det ikkje mulig å "skrape" den svarte kanten rundt vekk? Er glødetråder i bakruta, er litt redd for å ta dei og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg