Gå til innhold

VaileNt^s Golf Gti 16v

Ranger emnet


VaileNt^

Anbefalte innlegg

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen ble fet med de felga stefan :)

 

 

Så litt på de felga der jeg og.. bra kaaant

 

Ja ble jævlig fet, den ser enda breiere ut i virkeligheten.

 

Deilig med kant, hehe

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil du har :)

 

Ett spm, hvor fikk du tak i disse spacerne og hvor mye betalte du ?

 

Jo takk skal du ja ;) Fulgt litt med på corrado prosjektet ditt, må si den er meget fin den å!

 

Jeg kjøpte dem hos felg import i oslo, ga 1 200 for dem!

Koster det samme uansett størrelse.

 

Om du trenger så har jeg 2 stk 20mm navsentrerte spacere med lengre bolter liggendes, like dem på bildet. Bare prøvekjørt noen km!

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk skal du ja ;) Fulgt litt med på corrado prosjektet ditt, må si den er meget fin den å!

 

Jeg kjøpte dem hos felg import i oslo, ga 1 200 for dem!

Koster det samme uansett størrelse.

 

Om du trenger så har jeg 2 stk 20mm navsentrerte spacere med lengre bolter liggendes, like dem på bildet. Bare prøvekjørt noen km!

 

takk skal du ha :)

Liker golfen din, slik stil jeg liker, clean og fin :)

Jeg trenger kun 3mm spacere så det blir litt bredt, felgene ligger langt nok utenfor skjermene alerede!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha :)

Liker golfen din, slik stil jeg liker, clean og fin :)

Jeg trenger kun 3mm spacere så det blir litt bredt, felgene ligger langt nok utenfor skjermene alerede!

 

hehe, ja da blir 20mm litt stort :P Ble for store for min å :D

 

Men ta å hør med felg import du, dem har det meste på lager!

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få kappa hjulbuene mine litt før jeg monterer bredderne og skjørta, så jeg får senka litt når det justerbare senkesettet kommer ;)

Svarer her jeg, angående spørsmålet du hadde i tråden til lars-frr angående kapping av hjulbuene.

 

Bak så burde du ikke kappe, da det fort kan ruste selv om du har på noe som hindrer rust, og ikke så lett å skifte skjermbuer bak, som det er å skifte skjermer foran.

 

Bruker ganske enkelt en karosserisag og tar vekk så mye av skjermbuen som du ønsker. Vi tok bort relativt mye på Golf'en min, så der er bua betraktelig mindre/smalere enn originalt. For at det ikke skal ruste så fort så brukte vi syregrunning etterpå. Du kan også lakkere for at rusta ikke skal dukke komme så fort. Sikkert mange andre metoder også, men syregrunning har da funket fint for min del.

 

Vinkelsliper funker også om du skal kappe hjulbuene. Bare sørg for at det ikke spruter på "spon" og "metallbiter" på lakken når du kapper.

 

Hvor mye du vil ta bort får du bestemme selv. Noen tar bare den kanten som går nedover og innover, mens vi tok bort store deler av selve skjermbuen også på min. Skal du ha bredding så er det ingen som ser det uansett.

 

Jeg kan fint kjøre med ca 65-75mm senk foran, uten at det subber noe i det hele tatt omtrent. Den subbinga som forekommer, er for min del totalt overkommelig:) Tror jeg også skulle klart og skrudd ned til 80-85mm uten at det hadde subbet for mye. Dette gjelder da med 9x16 ET 15, med 205/40 dekk og H&R gewinde.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår