-cardudde- Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hey boys and girls! :) Made a new chop as I had nothing do, damn Norwegian weather! I found this classic from the early 70's and thought once again:"Lets go oldschool." My inspiration was a old Audi as this model from Norway, he calls himself Polardego. I'll se if I can post up the beauty(the Audi, i'm not ghey.:lol:) later. :wink: After one and a half hour i ended up with this. Hope you all like it! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Nice.. Den øverste uten sånn dritt på lyktene var fetest:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Update! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 ser ut som at bakfelgen er småskjev da :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Beklager men jeg ville nok heller ha kjørt den øverste :S Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg