Volvo-trimmaren Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hvor mye kan man hente ut av en B230ET med chip, 3" eksos og åpent filter..? Hva slags chip fungerer best på disse motorene? Er det sånn at motorene fra -88 er sterkest..? Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hvor mye kan man hente ut av en B230ET med chip, 3" eksos og åpent filter..? Hva slags chip fungerer best på disse motorene? Er det sånn at motorene fra -88 er sterkest..? Litt off-topic, Jeg fikk min chip brendt/lagd eller hva man kaller det for 300 kroner. Kan høre med han som fiksa det for meg om det er av interresse. Fungerer gull på min b230et Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Litt off-topic, Jeg fikk min chip brendt/lagd eller hva man kaller det for 300 kroner. Kan høre med han som fiksa det for meg om det er av interresse. Fungerer gull på min b230et stilig. åssen gjorde han det?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 synes da bsr chippene funker veldi bra på 230et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg