Gå til innhold

kjøp av opel omega b

Ranger emnet


SMR

Anbefalte innlegg

jeg lurer litt på å kjøpe en omega av en kamerat nå....

det er en 95 modell stasjonsvogn med 2.5 V6.... den har 225/40-18 felger og er senka og har kon filter.....

 

det som er feil med den er: mangler sideskjørter, og noen lister, endel rust, kast i bremseskiver, slitte foringer i bakakselen, hull i eksosanlegget og endel bulker og riper.... + mye slitasje pga. brukt til å kjøre med aviser om morran så da må jeg nok bytte clutch....

 

hva synes dere er en bra pris for denne?

02` BMW e46 M Sport

06` Yamaha Raptor 700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en holdbar bil. Anbefaler deg å styre unna. Ja de er billig og du får mye bil for kr, men man får det man betaler for ;) Sjekk med NAF hvor på skalaen Omega B ligger i forhold til klage og feil statistikken :) Og den er ikke akkurat billig i drift, reg reim bytte hver 60 000 og de foringene som måtte byttes er en kjip jobb. Du kan jo få mye annet moro for 60 000kr, hvis det er ca det du skal bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt dyre i drift men men:)dette er bil du blir virklig blir glad i!:) blir kosebamsen sin:) hvem bryr seg om statestikk?som ikke stemmer?!:)

 

jeg er veldig fornøyd med bilen.knall god og kjøre osv.bruker ikke mye bensin.kjører jeg pent kan jeg ha en forbruk på 0.8 mila. :)

 

Løp og kjøp

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt dyre i drift men men:)dette er bil du blir virklig blir glad i!:) blir kosebamsen sin:) hvem bryr seg om statestikk?som ikke stemmer?!:)

 

jeg er veldig fornøyd med bilen.knall god og kjøre osv.bruker ikke mye bensin.kjører jeg pent kan jeg ha en forbruk på 0.8 mila. :)

 

Løp og kjøp

 

 

jeg får den nemlig for 40 tusen...

02` BMW e46 M Sport

06` Yamaha Raptor 700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får den nemlig for 40 tusen...

 

Eg betalte 55k for denne i oktober 2005.. 95 mod. 2.5 V6... med grønne skilter vel og merke.. importert til norge fra tyskland i 98..

 

DSC00173.jpg

 

DSC00201.jpg

 

DSC00213.jpg

 

og det var med 15" alufelger med vinterdekk og disse 18" med helt nye sommerdekk. 235/35 18 fremme og 265/35 18 bak..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ta og hvis litt :respect for nazistålet!;)har du eid en slik bil kansje=hmmm hehhe da ville du ikke kommet med en slik komentar ;)missundelse er det et tema jeg skal dra opp?

 

Hadde en pent senka 99mod 2,5 v6 jeg ;). Hadde gått 48 000km når jeg kjøpte den.

Så hatet er godt forankret i selvopplevde hendelser :) Syns det var en god bil......når den var i orden, men det var sjeldent. Og det er jo litt skuffende for en bil som hadde gått så lite. Menmen, du får sliten med helsa ;) Legger ved noen bilder jeg....

 

Cruiserpgatebil.jpg

omegare.jpg

omegabre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår