kodvaag Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 BILforumet.net Her er motorsykkelforum. Her er Lincoln forum, her er Rolls Royce forum, t.o.m. Skodaforum, men intet campingforum. Det burde vært et forum for campingvogner, og et for campingbiler. 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Du kan treffe likesinnede her: http://www.norskcaravanclub.no :D Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Trur uansett det blir lite aktivitet på det forumet :P Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Campingbiler er den biltypen som øker mest i prosent på registreringsstatistikken år etter år her i landet. Jeg har denne til sommerturen. http://www3.autodb.no/cgi-bin/caravan/detail.pl?nr=911031 Ikke like gøy på dagtid som en Miata/MX-5, men MYE gøyere på natta! 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kan med god sikkerhet si at det ikek vil komme noe campingvogn forum her inne...men campingBIL kan jo gå an :) Går kanskje an å bruke de eksisterende merkeforumene på noen av de og? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Camping er jo drit artig:) Hatt Vogn vi også.. Kabe:) Saker=) -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Tror det er mange bil-folk intresserte som drar rundt på ei campingvogn eller kjører sommerferie i campingbil. Tenkte bare, siden det til og med er mc forum her, lastebilforum tror jeg og jeg har sett her, men ikke noe campingforum... Er det noen flere som har meninger for/i mot et sånt forum? :) 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg sier meg gjerne for ett slikt forum, men for meg spiller det ingen rolle om det blir eller ikke....:) -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 jeg har campingvogn selv og jeg syns det burde være et forum om campingvogn/campingbiler Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Da må vi ha et bilhenger-forum, båthenger-forum, glassfiberhenger-forum og combicamp-forum også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Eneste alternativet er nok campingBIL dessverre (heldigvis?) men hvor stort er behovet for dette? Hvis bobilen er av et merke vi har her inne fra før, kan det merkeforumet benyttes. Jeg ser ikke heelt nytten av eget bobilforum her inne :P Hvor mange her inne eier en slik? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Foreslår evt en egen camping(bil) tråd under andre merker, slik det ble gjort med Traktor-debatten. Er ikke ofte det dukker opp camping-relaterte tråder her så Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er det virkelig behov for et slik forum? Har inntrykk av at de fleste som eier campingbil/vogn er ute hele tiden for å hindre oss andre i å komme frem, så de vil neppe ha noe behov for å skrive på forumet, da de sannsynligvis aldri er hjemme. '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er det virkelig behov for et slik forum? Har inntrykk av at de fleste som eier campingbil/vogn er ute hele tiden for å hindre oss andre i å komme frem, så de vil neppe ha noe behov for å skrive på forumet, da de sannsynligvis aldri er hjemme. rofl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 skrive i forumet om vinteren og lage kø om sommeren? Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg