Hysteria Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hallå! :) Caddy eg har hatt det litt morro med nå. Litt til eg har tenkt å gjere, så kommer update :) *Click on the images for full-size* Felger som passet best? Synest 1. blei pent eg =) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 nr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 *Click for full-size* Sier denne done eg =). Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 felgene på første choppen skulle vert dypere, da hadde de vert best :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Må si nr.2 sine felga ble finest.. Første felgan e jo hyper japse, syns ikke det sklir inn i tysker utseende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg