Kristian S. Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er helt elendig i photoshop, så jeg trenger litt hjelp. På denna vil jeg ha all plasten nederst på dørene og fangerne i samme farge som bilen. Og denna helt svart, all chrome svart. uten mooneyes og volvo i frontruta. Med dissa felga: Er sånn jeg har tenkt at den skal bli etter at jeg har fiksa den opp. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 feil vinkel på felga! Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 annen vinkel på felga og annen vinkel på bilen. fant ikke noe bilde uten sykkelen. Noen som får det til nå? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fett. gidder du å gjøre bilen svart også eller? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Something like this? :) BTW: Har du sett bilen bak til høyre :well Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 lol:P Blei litt rar denn:P Altså bilen bak til høyre. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Fett. sånn skal den bli når jeg har fiksa den opp. Helt svart med svarte hjul. Det blir dritstilig :) Hvorfor er bilen bak blå? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg