Roberto Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Jeg har to alternativer til sinterclutch, 1: Kjøpe flekk ny lamell som bør vare evig... 2: Bolte på sånne dingser på original plate, men da ryker visstnok fjærene etterhvert?? Noen komentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 1. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 HVa med 2? "Litt" billigere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Når du først har det oppe, kost på deg å gjøre det skikkelig! Noe sånn mikk makk går bare til h* alikevell! Kommer jo så klart ann på hvor mange hk, hva slags bil og så videre det er snakk om da... ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab95R Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Kjøp ny lamell! Putter du sinter pads på en org plate, ryker fjærene i hjertet etter en kort stund. Siter 450Nm......and more to come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 hva vil "litt" billigere si?? noen som har pris på de forskjellige alternativene? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Det er kun 250hk, pluss minus... Noen sier det kan gå bra å bruke fjærer, andre sier som saab, fjærene ryker... Vet ikke jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 ET lite utklipp fra toyparts.no NAGLER TIL Å FESTE PUCKKENE PR/STK 10,- NAGLER TIL Å FESTE LAMELLSENTRUM PR/STK 10,- PUCK TILL LAMELL KERAMISK 3,2mm /ST 98,- PUCK TILL LAMELL KERAMISK 3,56mm/ST 149,- LAMELL 4-PUCKS 200MM T1 2149,- LAMELL 4-PUCKS 210MM T1 (A) 2398,- LAMELL 4-PUCKS 215MM T1 (A) 2398,- LAMELL 4-PUCKS 228MM T1 (A) 2398,- LAMELL 4-PUCKS 180MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 180MM MED E-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 190MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 200MM FJÆRENDE 2398,- LAMELL 4-PUCKS 200MM UTEN CENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 200MM MED R-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 208MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 210MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 210MM MED P 7/8"X28 2398,- LAMELL 4-PUCKS 215MM UTEN CENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 215MM MED B-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 215MM MED D 7/8"X20 2398,- LAMELL 4-PUCKS 215MM MED E 15/16"x22 2398,- LAMELL 4-PUCKS 215MM MED H 1"x23 2398,- LAMELL 4-PUCKS 215MM MED R-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 215MM MED 1"X10 X-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 220MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 225MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 228MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 228MM MED D 7/8"X20 2398,- LAMELL 4-PUCKS 230MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 230MM MED B-SENTRUM 2798,- LAMELL 4-PUCKS 230MM MED R-SENTRUM 2198,- LAMELL 4-PUCKS 235MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 240MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 4-PUCKS 240MM MED A-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 240MM MED B-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 240MM MED R-SENTRUM 2398,- LAMELL 4-PUCKS 245MM UTEN SENTRUM 1698,- LAMELL 6-PUCKS 215MM UTEN SENTRUM 2198,- LAMELL 6-PUCKS 220MM MED D 7/8"X20 2798,- LAMELL 6-PUCKS 230MM UTEN SENTRUM 2198,- LAMELL 6-PUCKS 230MM MED D 7/8"X20 2798,- LAMELL 6-PUCKS 240MM UTEN SENTRUM 2198,- LAMELL 6-PUCKS 240MM MED H 1"X23 2798,- LAMELL 6-PUCKS 250MM UTEN SENTRUM 2198,- NAV TILL LAMELL 20,6MM/24 SPLINES(VW T1 M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 28,6MM/10 SPLINES(CHEVA M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 23,8MM/21 SPLINES(TOYOTA M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 22,2MM/20 SPLINES(PORSCHE M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 23,8MM/22 SPLINES(MAZDA M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 25,4MM/24 SPLINES(NISSAN M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 28,6MM/21 SPLINES(TOYOTA M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 25,4MM/23 SPLINES(PORSCHE M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 26,2MM/24 SPLINES(HONDA M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 22,2MM/21 SPLINES(HONDA M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 25,4MM/24 SPLINES(HONDA M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 20,6MM/19 SPLINES 798,- NAV TILL LAMELL 20,6MM/18 SPLINES 798,- NAV TILL LAMELL 22,2MM/28 SPLINES(GOLF GTI M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 24,5MM/22 SPLINES(VOLVO M.M) 798,- NAV TILL LAMELL 25,4MM/10 SPLINES(VOLVO MM) 798,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 ja akkurat....violin Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.