vwsportz Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 holder på med en golf en har tatt ut alt av interiør...vet ikke om jeg skal ha gulvteppe i..vil dette bli ett problem med eksempel rust Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 blir det noe fint uten teppe da? skal du ha noe annet der da? dørkplate? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 har ikke helt bestemt meg..ville ha litt rally look..bare rent gulv i hvitt..men i tilfelle hvordan lakk kan jeg bruke for at det ikke skal bli ripet opp? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Du kan jo lakke mange strøk med god grunning. Og lakke flere strøk hvit med klarlakk over. Der du har bena kan du foreksempel kappe til en aluminiumsplate for å ikke få riper i lakken. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Kollevold selger slike sparkeplater fra omp som er kule! Ellers så finnes det vel en lakk som man bruker på lasteplan i pickup'er. Den tåler vel litt. Spør gjerne på amcar siden.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Sjansen for rust vil blir mindre, men sjansen for sjenerende støy vil øke ;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg