KajKnoz Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 jeg har en sierra L og fikk tak i en sierra cl delebil igår, men så ikke en eneste forskjell på dem når jeg var ute å tittet på bilen.. hva er forskjellen?? hva er det den ekstra C'n står for?? Håper noe vet dette, for det irriterer meg litt at jeg ikke klarer å finne det ut det er en mk1 med 2.0 forgasser motor (ohc) hvis det har noe å si. vet at det er samme motoren i begge bilene hvertfall.. MÅ FINNE DET UT!!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjapp1 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vil tro at L er en mk1 og CL er en mk2.. begge er utgaver med minimalt av utstyr.. den ekstra C'en kom med Mk2. forskjell er nok bla panser, lykter/blinklys foran, støtfangere og baklykter.. Siter Har: 92' Ford Scorpio 2.0i GLX 89' Ford Sierra 2.0i CLS (til salgs) Hatt: 83' Ford Sierra 2.0L, '84 Ford Sierra 2.0L, 85' Ford Sierra 1.6L, 86' Ford Sierra 2.0L, 87' Ford Sierra 2.0iS, 86' Ford Scorpio 2.0iGL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vil tro at L er en mk1 og CL er en mk2.. begge er utgaver med minimalt av utstyr.. den ekstra C'en kom med Mk2. forskjell er nok bla panser, lykter/blinklys foran, støtfangere og baklykter.. bilene er begge mk1 eneste forskjellen jeg har funni hittil er bokstaven bak på bagasjeluka.. likt interiør samme motor, samme fangere (som det var på min før jeg bytta), samme panser, samme lykter... finner ikke en enste forskjell!:S:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinaktig Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 L'en står for lat, og CL betyr da selvsagt CHEMPE Lat... :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 L'en står for lat, og CL betyr da selvsagt CHEMPE Lat... :p så det er det det var!:P har lurt på det lenge se.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-gutn Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Forskjellen på en L og en CL er etter hva jeg har hørt, er at det var mere tilgjengelig ekstrautstyr på CL'en enn L'en. GL har enda mere ekstrautstyr og tilgjengelig med større motor. Men det trenger ikke å være forskjell på noen av bilene, for standard utstyrsnivå var ca det samme på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe, Cl og L er samme bil.. Altså en CL er en L og omvendt.. En jeg kjenner som er Ford elsker, spurte han om dette og var vel noe med at den het Sierra 2.0L først, også noen modellår senere Ble det CL.. Er eneste det.. Ellers ingen forskjell, det er samme bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe, Cl og L er samme bil.. Altså en CL er en L og omvendt.. En jeg kjenner som er Ford elsker, spurte han om dette og var vel noe med at den het Sierra 2.0L først, også noen modellår senere Ble det CL.. Er eneste det.. Ellers ingen forskjell, det er samme bil ;) takker..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 CLX har mere utstyr Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 CLX har mere utstyr clX er "luksus" versonen av L/CL, med mere utstyr som du sier ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Forskjellen er årsmodellen, enkelt og greit. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 det er utstyrslista ja. L er den kjipeste kan du si. jeg har hatt en cl. veit ikke hva mer det var i den jeg. var takluke hehe. nå har jeg iclx sapphire ellerno. luxusvogna hehe. rødt interiør. turteller å greier litt mer sportslig seter å rundere dæsh men understell er vel like mjukt på alle virker det som Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 er vel samme understell på alle ja, om du ikke har xr4i eller cossie sikkert.. Men L og CL er i bunn og grunn samme bil, bare modellåret som er forskjellig som jeg sa lenger opp og som granada3.0GL sa oppafor deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Da er vi enige tror jeg, soltak er og tilgjengelig ekstrautstyr, hadde det på min 1986 2.0L Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 dette har hvertfall gjort meg litt klokere.. takk for mange gode svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg