Gå til innhold

Chevrolet chevelle 69 mod selges

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

Har en 69 modell chavelle av en litt spesiel utgave! nemelig 4 dørs HARDTOP!

disse bilene ble det produsert 8500 stk av ca i 1969.

Jeg handla bilen på Lørdag i ålesund, med tanke på å sette inn en 400 hesters lt1 og kjøre dragrace. etter litt lange netter med tenking har jeg funnet ut at jeg vil ha en 2 dørs bil (nova eller noe lignende) som er enda lettere.

Bilen veier rett over 1500 kilo! ganske utrolig for en 4 dørs synes jeg! ramme bil er den jo også!

Har vert i verkstedet de siste dagene og ordna lys og girkassefeste plus div så nå er bilen i god stand!

bilen er ingen utstillings bil, men er bra oppussingsobjekt eller tøff raggar (race) bil.

Bilen er orginal med 250 rekke sekser, men denne har en 350 v8 og 350 girkasse.

motoren har edelbrock innsug og carter 4 portsgasser så motoren er ganske frisk! (ca 220 hk)?

noe småtteri gjenstår på bilen men ikke mye.

selges til hbo 35000

ring meg eller send sms på 95806400 eller send e post til emilvj@hotmail.com

hær er noen bilder og et par videoer av dårlig kvalitet.

video 1: http://s29.photobucket.com/albums/c297/tjekk/?action=view&current=MOVE0011.flv

Video 2: http://s29.photobucket.com/albums/c297/tjekk/?action=view&current=MOVE0014.flv

har ligedane fram felger også men ikke rette muttre!

6.jpg

7.jpg

2.jpg

1.jpg

4.jpg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt utrolig respons på denne, men plages med at det er så mange som vil bytte i mc og snøskutre og altmulig rare biler.

Om noen er intisert i en spesiel bil så kan denne byttes i annen chevrolet eller pontiac.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...