tjekk Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har en 69 modell chavelle av en litt spesiel utgave! nemelig 4 dørs HARDTOP! disse bilene ble det produsert 8500 stk av ca i 1969. Jeg handla bilen på Lørdag i ålesund, med tanke på å sette inn en 400 hesters lt1 og kjøre dragrace. etter litt lange netter med tenking har jeg funnet ut at jeg vil ha en 2 dørs bil (nova eller noe lignende) som er enda lettere. Bilen veier rett over 1500 kilo! ganske utrolig for en 4 dørs synes jeg! ramme bil er den jo også! Har vert i verkstedet de siste dagene og ordna lys og girkassefeste plus div så nå er bilen i god stand! bilen er ingen utstillings bil, men er bra oppussingsobjekt eller tøff raggar (race) bil. Bilen er orginal med 250 rekke sekser, men denne har en 350 v8 og 350 girkasse. motoren har edelbrock innsug og carter 4 portsgasser så motoren er ganske frisk! (ca 220 hk)? noe småtteri gjenstår på bilen men ikke mye. selges til hbo 35000 ring meg eller send sms på 95806400 eller send e post til emilvj@hotmail.com hær er noen bilder og et par videoer av dårlig kvalitet. video 1: http://s29.photobucket.com/albums/c297/tjekk/?action=view¤t=MOVE0011.flv Video 2: http://s29.photobucket.com/albums/c297/tjekk/?action=view¤t=MOVE0014.flv har ligedane fram felger også men ikke rette muttre! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 En smule arti bil da :) Kunne du tenkt deg et bytte eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 En smule arti bil da :) Kunne du tenkt deg et bytte eller? jadda men d spørs hva du har å bytte i Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 jadda men d spørs hva du har å bytte i Kun et forslag, men har en Opel Senator B 3.0i... Det er et prosjekt, men må prøve å få byttet bort dette, da jeg ikke har peiling på å pusse opp bil :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hehe, blir litt feil bil. er på utkikk etter amcar. men du kan jo få kjøpe den :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hehe, blir litt feil bil. er på utkikk etter amcar. men du kan jo få kjøpe den :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hehe, blir litt feil bil. er på utkikk etter amcar.men du kan jo få kjøpe den :) En smule feil bil ja :P Har dessverre ikke penger, så får vel pusse ferdig bilen, og selge den for realpris da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 tøft bilde, fascinerende med 4 dørs uten b-stolpe. Hadde ikke latt seg gjøre uten ramma tror jeg :). Tøff bil. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hehe ja spesielt dette! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 har hatt utrolig respons på denne, men plages med at det er så mange som vil bytte i mc og snøskutre og altmulig rare biler. Om noen er intisert i en spesiel bil så kan denne byttes i annen chevrolet eller pontiac. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 sold! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Solgt? Har denne stått lenge til salgs før du kjøpte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 nei ikke så fryktelig lenge, men sto i høst også Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hvor i landet er den nå da? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 møtte fyren i ålesund på ei kaie så kom han med ferga. vet ikke hva det heter der han bor. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg