Brun0 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hei. Jeg selger komplette seter til golf gti 1. Setene er i meget bra stand. Kjempe god støtte i setene, satt i dem når dem stod i golfen. gromme gti stoler. Selges kr 1200. ta kontakt på tlf 97089460 eller christianbrustad@hotmail.com (har msn). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Det er begge framsetene + baksete. bilder her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 ingen int? bra seter. god stand.=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Offtopic: Har slike i Ascona`n, og de er ganske gode å sitte i;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hehe :) har ascona b 2 dørs selv jeg :) hadde tenkt å ha dem i den jeg å, men så fant jeg ut at fargen ikke var helt fin til bilen som er rød. skal skaffe meg recaro gsi stoler med tiden, så derfor jeg selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hehe, verden er ikke liten du:) Har rød selv, passer greit nok det da. svart passer til nesten alt. Må lage nye fester til stolene da;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg