bidz Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 PS2 ønskes kjøpt! må seff fungere bra, og følge med 1 kontroll (men gjerne 2), og memorycard.. Hadde også vært fint om Gran Turismo 3 (GT3) hadde fulgt med! Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Har en med GT3 & Tony Hawk 3 + minnekort som jeg kanskje vil selge.... kom med et bud:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Har ps2 med minnekort gta3 og gt3.gi bud! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Ok.. 1200kr (til dere begge), bryr meg ikke hvilket annet spill som følger med, så lenge GT3 er med (eneste spillet jeg er interessert i) :) si ifra på PM eller epost da evt. om dere er interessert, eller vil diskutere det. PS! må sendes i postoppkrav evt. jeg betaler ikke på forskudd (jeg betaler seff portoen). Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 ingen som har PS2 og selge? :) trenger ingen spill, forutom GT3! er ikke interessert i maskiner som har 5+ spill og som skal selges til deretter dyr pris! ta kontakt - epost: borge@netcom.no Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Jeg har en PS2 men bor i oslo. Er nesten ikke brukt. Følger med mem card og wrc extreme. Får den for 1000,- Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg