Gå til innhold

tøff subkasse .. hadde dette blitt en "mye solgt" kasse??

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

hehe...

 

jeg driver jo i oppstarten av et firma med import av bilstereo, styling, etc, alt tenkelig + utenkelig dill til bilen lissom...

 

tror dere denne subben hadde blitt en slager?? hehe fant den bare tilfeldig når jeg var inne å kikket etter produkter jeg vil ta inn og selge...

 

wikqbs.jpg

 

subwoofer

2x6.5" Woofer With 20oz Magnet

Voice Coil: 1.5"

Rubber Edge Injection Cone

Max.Power: 300Watts

Frequency: 40-18000Hz

Sensitivity: 90dB

Size: 720x340x300

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var tøff da :) kunne sikkert blitt en "best selger" den der, men den er jo litt stor så det spørs jo om alle biler får plass til den i bagasjerommet. Kunne jo eventuelt parkert den i baksetet ;) hehe.

 

syns oxo den var tøff ja.. men lyden er jo en helt anna sak.. hehe.. må nok få hjem en vareprøve å teste litt yodude

 

billigt element = ikke en slager, men kul kasse!

billige elementer, vet nå ikke... 20 oz magnet på 1stk 6,5" er ikke så galt... og er jo 2stk i hver kasse oxo...

 

man skal ikke mobbe små elementer asså, hjemme i stua mi kjører jeg 2 kasser med 2stk 5,25" dobbelspolede elementer + diskant i hver , og jeg kan fint riste ting ned fra veggene med stor forsterker på di :eek: :pray

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på pris enda... har ikke mottat innkjøpsprisen enda :-S

 

sorry , ikke lovlig å selge videre vareprøver, så den blir nok parkert i stua mi, men godt mulig jeg tar hjem noen flere... :)

 

min plan er å alltid holde prisene på lavest mulig nivå, så blir ikke overpriset ihvertfall ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var ment som en spøk da Timoty ;) men hadde sikkert vært et fint møbel til huset å sånn, men vet ikke hvor mange som ville brukt den i bil osv..

 

nei syns den passer bedre hjemme i stua jeg oxo da , eller om man har stasjonsvogn eller noe kunne det jo vært litt artig :) hehe...

 

men ikke noe jeg ville putta baki merca mi , for man ser jo med en gang at den er laget for utseene og ikke hovedsaklig for lyd happyhappy

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp enig der ;) men kan jo være lurt å ta en vareprøve hjem slik du sa, og høre om d er ålright lyd i den, og hvis det er det så kan du jo ta inn noen ekemplarer, det er sikkert noen som kunne tenke seg å ha den baki stasjonsvogna bare fordi den rett og slett ser tøff ut

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår