FossRacing Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Strøken;)dørs selv, og det er ikke såå gæli som folk skal ha det til;) Heller praktisk;) Er ikke polert kant!?! praktisk er det men 2dørsen er en tanke finere. Polert kant? hmmm.. jeg har ihverfall polert for harde livet hvis det var det du mente. Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 du må jo ha 9x16 foran oxo da... hehe ti ska du kjøpe 2.4 min?? ja skulle hatt tak i det, men sliter med økonomien for tida, de koster jo flesk nye, hvis ikke du vil selge dine da;) 2,4 hmm... meget interessant..hehe ;) Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 noe mer som har hendt siden siste post? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 bilen er helt ferdig og desverre selgt. Jeg holder på å fikse opp en 2dørs Ascona b nå. En del rust på denne.Men er nesten ferdig å sveise den opp igjenn. Mulig at jeg lager en tråd om den på sikt. Skal c20xe motor i som jeg har liggende. Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 okay, håper du legger ut en prosjekt tråd på asconan... så det blir mere opel og følge med på. er litt vell mye bmw og riskokere nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 ja vet, la ut tråd i går på omc- forumet http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=201437 er ikke så mye på bilforumet lengre så du må inn der hvis du vil følge med Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg