tplassen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Kan noen overbevise meg at jeg burde kjøpe vento?? negative og positive sider med vento?? noen som kan gi meg noen inspirasjonsbilder av cleane/fine ventoer?? er på gli for å kjøpe vento nå... trenger bare å bli overbevist... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 du får en bil som ikke så veldi mange har (i forhold til golf 3 i alle fall) med stooort bagasjerom som kan brukest til så mangt:p du har svært bra tilgang til deler siden alt untatt lykter panser og grill er helt likt golf 3 framfor baksjermene (interiørt og eksteriørt) og i tillegg ligger de litt under golf 3 i pris pga. at golf 3 er so populær, ser ikke noen ulempe i å kjøpe vento:) strålende fornøgd med bilen min:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Vento har vel billigere forsikring enn Golf 3, og kan se minst like bra ut :) Er vel neppe like ille kjørt av forrige eier som en del Golf GTI er Sjekk forums.vwvortex.com for masse masse ventoinspirasjon Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vento er fine biler, men du kan jo vurdere passat også ;) rimeligere en vento, større en vento. de kan også bli minst like tøffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Vento er mye nyere...vil ha det så nytt som mulig skjønner du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Smak og behag.. Selv liker jeg vento bedre enn passat.. Ventoinspirasjon: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Vento er mye nyere...vil ha det så nytt som mulig skjønner du;) vento drev lenger en passat b3 ja(som er på bildene jeg posta) men du har jo b4 som kom etter på. Men men var mange pene eksempler som zoom kom med her gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg