k.a.k Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 heisan. går med seriøse planer om å bygge meg en golf 1 med g60 motor... jeg er så heldig at jeg har en slik motor og understell fra en golf 2, så nå mangler jeg bare en golf.. er det en samma hvilke type 1'er jeg kjøper???? med tanke på motor fester og slikt.... har en 1983 1,5 c som jeg kan kjøpe.. men jeg trenger jo også -felger (hvilke dimm bør jeg velge??? vil prøve å ungå å modifisere skjeremene "masse" -crome fangere -crome speil -crome tanklokk -crome lister (complett sett) -lykter -interiør -stabbstag ( vill ha så stivt karesori som mulig) -senke sett må vite hvor jeg får takk i alt dette.. og priser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Du bør gå for en GTI, pga stabstag foran og bak, lasteventil bak, og ikke minst bensintank m/Pumpe. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 .. og priser... Alle de byggene jeg har vært borti siste året (Ekkoj, Dr.Laban, Cheron og Ruffrodden) har byggekostnader fra 60.000,- og oppover. Og ingen av disse har noen fet eller dyr motor. Er dyrt å bygge bil i Norge :( Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.a.k Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 men går det ikke ann å lage eller kjøpe stabb staga?? og kansje montere bensin pumpe... kan ikke navna på alt men lasteventil har vell noe med understellet å gjøre?? har faktisk også komplett understell til g 2 g60.. vet noen om det er lar seg gjøre å tilpasse dette?? men, uansettt.. det er nemmelig lettere å skaffe et bra og billig karesori hvis det ikke trenger å være en gti... så hvis motor festene er likt på alle modellene så går vel jeg for en 1,5 c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Motorfestene er like på GTI og ikke-GTI med motor fra 1,5L og oppover. Utvalget av bra karosserier er betydelig større om man ikke på død og liv må ha en GTI. Det lar seg alltids gjøre å skaffe seg en passe råtten GTI-delebil på et seinere tidspunkt, ettersom du kommer til å trenge en del biter GTI. For øvrig kan du ikke bruke understellskomponenter fra G2 på bilen din. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg