Tobby Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hei! Som topicen sier! Har nettopp kobla annlegg i en gammal russebil..når den går på vanlig tomgang er lyden fin,men hvis jeg gir på så kommer det støy fra annlegget! Hva er dette og kan det fikses?:disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Skjerming av kabler muligens... (skal ikke ligge sammen med/nærmt strømkabler) For dårlig jording av forsterker... Erk... du må fortelle mer om hvordan anlegget er lagt opp i bilen Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Turbolyd eller suselyd? Høres ut som ett typisk jordingsproblem Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Som Freemason sier, pass på at strømkabler ikke ligger for nær høytalerkabler og rca kabler. Sørg for skikkelig god jord også... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Som du sier... gammel russebil. Kan være dynamoen som lager støyen om børstene er gåene. Hva slags merke er spilleren? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teknikeren Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Er spiller og forsterker jordet i samme punkt? og signal kabler lagt separat og ikke sammen med strømkabel? Siter V50 2.0D 2005 - Sølv Passat higline 1998, 1.8T - sort x Celica 1997,1,8 - sort x Passat 1998, 1,8 - hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Er ikke sikker på merke på spillern,men er en salgs suse lyd..ska sjekk opp alle kabler og jording no! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg