Gå til innhold

Felger og sånne ting.

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en mercedes 190E, med originale felger.(15" mercedes alu)

Jeg lurer på om noen av dere har tips til nye felger, felgpakker eller brukte felger, bredding av originalfelgene for den saks skyld.

Er åpen for det aller meste.(bare ikke over 4-6000,-)

Har også lyst til å gjøre noe med utseendet på bilen, men har ikke plagsomt mye penger.

Noen ideer og forslag?

Henvis gjerne til nettsider, eller send meg en PM hvis du vet om noen som selger noe jeg kanskje kan ha lyst på.

Dårlig formulert, men håper det går greit.

Bilen er forresten original med senking, tonede bakruter og hvite blinklys bak.

Er også veldig interessert gvis noen har noen nye seter å selge meg.

Kan gjerne være sportsseter(uorginale) eller vanlige mercedesseter.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mod. er bilen? Har du de brede listene over dørene? Uansett så bør du nok prioritere felger og senk.. så kan du krydre med litt plastikk etterpå hvis du føler for det :D

Rieger har f.eks bakrute senker eller infinity leppe som monteres utenpå den orginale fangeren.. liten og grei :) Bakrute senker koster rundt høvdingen og leppa må du vel ut med ca. 1800,- for.

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en 87 modell uten de store listene på dørene.

Den er ganske mye senket.

Har tatt vekk de blanke listene i grillen, og lakkert den, og det ble mye bedre.

Skal skaffe infinityleppe og bakrutesenker ganske snart, men er fortsatt åpen for det meste på felgfronten.

Noen som har noen brukte felger å selge?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider