skaabu Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 min bror kjøpte en senator b 89 mod for 19000 lapper uten rust gått 225000 men heil å fin å jævla sprek Jaja... Blir nok så jeg fikser ferdig bilen nå, og sender den på lakkering... Og beholder den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 :eek: 20 tusen slik som den sto på det bildet?hehe du hadde ikke fått mere en 1500kr tipper jeg,men bra du pussser den opp Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 :eek: 20 tusen slik som den sto på det bildet?hehe du hadde ikke fått mere en 1500kr tipper jeg,men bra du pussser den opp HUH?!? 20k hva? Har ikke nevnt noen pris jeg :P Får nok igjen mer enn 1500 ja... Er med lystgassanlegg å da... Og strøkent interiør... 10k ihvertfall :P Men bilen kommer nok på Gatebil på Våler i slutten av Mai :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 270 hk??? det er i tilfelle med 150hk lystgass ;) får vel max 10hk med chip :) Går du for salg eller har du kommet videre i prosjektet ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 270 hk??? det er i tilfelle med 150hk lystgass ;) får vel max 10hk med chip :) Går du for salg eller har du kommet videre i prosjektet ?? Virker som om det er litt vel høye tanker om chiptrimming ute å går ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 270 hk??? det er i tilfelle med 150hk lystgass ;) får vel max 10hk med chip :) Går du for salg eller har du kommet videre i prosjektet ?? Salg er alltid interessant... Bare gidder ikke budsom 1500 og sånn... Bilen er i bra stand utenom lakk og diverse småtteri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bilen er i bra stand utenom lakk og diverse småtteri... Hehe. diverse småtteri? så hvis det nå kommer lakk på den så er den klar til cruising? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hehe. diverse småtteri? så hvis det nå kommer lakk på den så er den klar til cruising? Grovt sett ja, også er det noe tull med ledningene til soltaket(jeg klarte å få det til å stå på skrå opp, men ikke ned igjen :P Ellers er det bare finsparkling av hele bilen, og lakkering som er det store... Og skifte bakrute da... Bare å sette rett inn :) Bare si ifra hvis du er interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Bump ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen interesserte? Prisanslag? Utenom vrakpant :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 skulle ikke denne bli å se på gatebil? 2000kr Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 skulle ikke denne bli å se på gatebil? 2000kr Var planen det, men driver å venter på han jeg kjøpte den av, for han må være med å se over ting... Men satser vel på å få den på Rudskogen elns... Skjønner ikke hvorfor denne ikke er verdt noe... Er bare finpussing, og lakkering, så er bilen dritfin liksom... :/ Men mEn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bump := Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 åssen er ståa? :D står budet på 2 lapper eller? hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 åssen er ståa? :D står budet på 2 lapper eller? hehe Hehe... Skal nok ha igjen mer enn det ja... Får igjen 6k hvis jeg vil, men får jeg igjen 10 k, så går den... Skal i militæret nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg