Gå til innhold

Kilometerstand

Ranger emnet


Peter89

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har en volvo som har rundet 400 000, og de aller fleste jeg har møtt sier det er helt normalt det :)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forrige ascona c hadde gått 86000 og det var en 82 modell. "Jess!" tenkte jeg. Denne går i mange år. Men viste seg at motoren hadde stått stille såpass mye at den ikke tålte altfor mye "vennlig behandling". Det meste av pakninger og sånne ting hadde smuldra opp :p

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe "ny" bil og valget står mellom 2 stk av samme årsmodell og merke. Den ene har kjørt 150.000km, uten servicehefte; den andre 250.000km, fullt servicehefte. Ville jeg valgt den med serviceheftet..

 

Servicehefte har ikke en DRITT å si !! Bare for å klare å lure folk.

Å du er en av dem :P hehe. For selv om du har bilen din på service

for å sjekke bilen, Så får du merke i service boka. Men bil eier

trenger ikke utbedre feilene... Så servicehefte er bare dritt spør du meg.

Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kommer mye ann på hvilekn bil tye det er snakk om, du ser ikke bare på km standen, også hvordan den er stelt, om den ser pen ut, om den er full av rust og om det er olje søl over heile motoren eller skinnandes reint.

 

slike ting gir inntryk på hvordan bilen er stelt med og er den stelt pent ville jeg valgt den fremmfor en som ser ut som en dass som har rulla 100.000km mindre.

 

service heftet til mopeden har jeg kasta jeg, gjør sørvicene selv og stoler mere på det jeg gjør enn va en mekaniker gjør, så setter jeg heller mopeden på "etterkontroll" på veivesenet ei gang i fra tid til annen for og sjekke etter feil.

 

så ikke bry deg om sørvice heftet, er ofte meget useriøst også, mange mekanikere som slurver med dette.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ganske inviduelt.

 

Eks. 1: Anker-Hansen fra Kollen synes kjerra er klar for dynga når hans nye Range Rover Sport har gått 30 000 km.

 

Eks. 2: Torleif fra Toten er sjeleglad når han finner en pent brukt 240 som ikke har runda 400 000 km enda.

 

Jeg er ikke så opptatt av km. stand, men er mer int. i at bilen faktisk er pen og har god historie.

 

Alt er relativt.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår