dinge Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Vet ikke om det er en slik her fra før jeg.jeg fant ingen hverfall.hehe Tenkte hvis vi la ut et bilde eller to av bilene våre, så kunne det være til inspirasjon for alle her som driver med 1'er:D om noen er uenige så kan jo moderatorene bare fjerne den! bilde av min hvertfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 mitt bidrag da.. men som du ser...for store greier å rulle på.. 13" jaktes på..:) og se.. bortsett fra grill og senking er bilen helt orginal.. med alle pyntelister tilogmed.. hehe.. EDIT: URL fjernet pga spam Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 her er bilde av sommerbilen min også :) forøvrig tatt i fjor.. som dere ser er eg ingen fotograf.. men var det eneste bildet eg hadde i farten Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg vil ha plastikk.. hehe.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 fine:D mere bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 åh,jeg digger det motorromet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg har gått mer for old-school/krom på mine energolfer. Her er min første bil, en 1978 LS. Denne ble bulket i november og har skadet rammevange og venter på oppretting. Denne har 1500-motor, og var den første modellen med plastfanger. Kromfangere, speil og dørhåndtak er ettermontert fra eldre golf, innvendige dørhåndtak i krom fra boble og den har fått på litt krom fra *host,kremt* høh, Ford Granada ( viskerarmer og sveiver). Huff som jeg savner den bilen, men takket være noen ilsjeler her på forumet får jeg snart tak på de delene jeg mangler og jobben kan starte... dette ble tatt like før jeg fikk lappen, ca 14 Nov. 2004 Den fikk senere noen oppgraderinger, her kromspeil, nylakkerte skjermer ( gikk på skade/lakk og vurderte blank svart på bilen). Bilde tatt April/Mai 2005 Her står den sammen med einzer-prosjektet til Ekkoj, November 2005 ( få dager før den nesten var historie) Kjøpte i Februar ny einser for en billig penge, skiftet drivledd og fikk den gjennom eu-kontroll Har nå fått sommerhjula fra den gamle 78`modellen over på denne, sammen med kromma fangere, speil og dørhåndtak Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hehe. Ekkojs gikk i raskt galopp fremover, mens din har stått på stedet hvil/tatt noen skritt bakover :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Her er min 75 modell som jeg så vidt har begynnt på. Bilen: Felgene, eller rettere sagt en av dem ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Min bil : Igår: Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hehe. Ekkojs gikk i raskt galopp fremover, mens din har stått på stedet hvil/tatt noen skritt bakover :D hehe, ja desverre har det stått stille. Et par uker før jeg bulka var bilen sveist rustfri og ruta ble byttet 5 dager før kollisjonen. Hadde ikke det skjedd hadde bilen blitt lakkert før jul :( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe, ja desverre har det stått stille. Et par uker før jeg bulka var bilen sveist rustfri og ruta ble byttet 5 dager før kollisjonen. Hadde ikke det skjedd hadde bilen blitt lakkert før jul :( Kjipt.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Får vel jazze opp ett gammelt kjedelig bilde jeg og.. Skulle tatt noen nye med oppdateringer snart:) den er like høy da.. hehe.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 her er mine... prosjekt på vent: 16v prosjektet Og bruksbilen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg