Lunaz Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hva koster normalt en byttedynamo til en slik bil? Grunn til at jeg spør er at jeg hadde den på verksted for litt sidene og de krevde 2000kr for den. Da jeg 2 dager etter måtte vrake bilen pga at den ikke gikk igjennom EU pga opprusta understell og bytte av alt av bremser, drivaksler etc, så spurte jeg hvor de hadde kjøpt den. Tenkte bare å ringe og høre om jeg kunne få noen kroner igjen for den. Problemet er at de ikke ville ut med det. Ikke ville de si hvor de hadde kjøpt den eller hvor mye de gav for den. Nå gidder jeg ikke betale regningen før det ligger på bordet. Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Koster 1655:- hos mekonomen Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg