A.Rief Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe...men da er det jo bare å komme seg hjem fra skolen å prøve da:) hehe.... Men kan det være feil et sted? ett eller annet Faktisk fått melding om at det er kontaktstykket bak tenningslåsen som blir slitt på golfen....så får teste det da:) rule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hadde en kompis med samme problemer. da var det en vr6. fant ut til slutt at det var et rele som var gåent. husker ikke hvilket med det fikset alt hvertfall. var gnist og alt når vi vred om nøkkelen, og startet lett når den trillet i gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Sjekka med VAG-COM..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Nå har jeg faktisk funnet ut hva det var for noe:) Gudskjelov! Var faktisk kontaktstykket bak på tenningslåsen... Fikk tips om det....var jammen det også:) Så nå er golfen ute å ruller:):disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladjenta Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hoo:) Nå håper jeg på et godt svar fra noen som kan det... Golf 3 1,8 mod 93 Bilen min har stoppet..:hvaskjera Altså... den starter ikke når jeg vrir om nøkkelen, kunn på trill.. Jeg har byttet fordelingslåkk, rotor, plugger,pluggledninger.... Starteren er fin.... Skjønner litt opp ned nå... så håper på svar! Hei! Det samme skjedde med meg på lørdag, har en Golf 3 1,8 cab 94mod. Men det som var med min bil var at den startet igjen etter 5-10 min. Men med en gang jeg skrudde av tenningen ville den ikke starte igjen. Har funnet ut at feilen på min er at dynamoen ikke lader. Den lader absolutt ingen ting. Det kan ikke være det som er feilen på din også da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gladjenta Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Nå har jeg faktisk funnet ut hva det var for noe:) Gudskjelov! Var faktisk kontaktstykket bak på tenningslåsen... Fikk tips om det....var jammen det også:) Så nå er golfen ute å ruller:):disco Så du hadde funnet ut hva det var. Det var bra. Litt billiger problem en det jeg har da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Så du hadde funnet ut hva det var. Det var bra. Litt billiger problem en det jeg har da :) hehe=) jaaa...var godt å finne ut! ble litt skeptisk:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg