primera_92 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ok nå som det kommer varmere tider og snøen forsvinner, så begynner det å klø i fingrene etter å gjøre noe med min kjære mondeo. har kjøpt nye 17" m dekk og skal snart lakke tromler og calip. gjorde mye med bilen i fjord høst og føler at det begynner å hjelpe. men, hattehyllen i mondeoen iriterer meg. den tynne lille plata som ligger å vibrerer baki der er ikke noe hyggelig.:shake jeg vurderer å sette 6x9" i hattehyllen også, sa da lurer jeg på om det er noen som har bygget nye hattehyller? hadde hvert flott med litt bilder til inspirasjon:) takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ja ja er ikke mange som har gjort noe skjønner jeg:) er litt utålmodig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kjøp heller 2 kasser og hiv baki med bassrør ut armlenet, og invester i et frontsett! :D Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 nei vil gjore noe med hattehyllen helst. har bra kasse baki der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 jeg så en mondeo som eieren hadde laget ny hattehylle, men den var bare halv i lengden det var veldig tøfft må jeg si. fant forresten et bilde av det når jeg så etter litt i bildene mine Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg så en mondeo som eieren hadde laget ny hattehylle, men den var bare halv i lengden det var veldig tøfft må jeg si. fant forresten et bilde av det når jeg så etter litt i bildene mine det så kult ut bortsett fra de grelle lyktene. ødelegger hele bilen jo. om bilen hadde hvert svart så:) men takk for tipset om hattehylle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 alltid hyggelig å hjelpe, liker heller ikke de lyktene, det er derfor at jeg har sota mine ( Hehe ), nå må du komme med noen bilder og oppdateringer snart da Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 skal gjøre det etterhvert. har dessverre ikke skjedd noe på den fronten, veit fortsat ikke hvordan jeg skal ha det, men tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av doningen snart. men har litt rust i den ene hjulbuen som irriterer meg, skal nok få gjort noe med det snart også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 det så kult ut bortsett fra de grelle lyktene. ødelegger hele bilen jo. om bilen hadde hvert svart så:) Bedre enn de orginale lyktene hvertfall.. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg